Kehvad teed on üks suuremaid kive, mida Haapsalu linnavalitsuse kapsaaeda ikka ja jälle visatakse. Kui vaadata eelmiste kohalike valimiste eel antud lubadusi, räägib nii mõnigi neist teede-tänavate remondist. Jah, väiksemaid asju ongi tehtud. Viimane suur teeprojekt jääb aga aastasse 2006, kui Karja tänav sai munakivisillutise, mille tarbeks võttis linnavalitsus laenu. Rohkem pole ühtegi suurt teeprojekti ette võetud. Ei saagi, sest raha lihtsalt ei jagu ja limiidi viieteistkümneks aastaks täis laenamine teeremondi tarbeks on välistatud, nendib aselinnapea Peeter Vikman.
Paljud linnatänavad on tänaseks jõudnud sellisesse seisukorda, et „rahuldav” on nende kohta väga keeruline öelda. Lisaks on meil keset linna üks kurioosum, omanikuta lagunev viadukt, ja transiiditrass Tallinna maantee – Jaama tänava – Kiltsi tee, mida lisaks linnaelanikele ja -külalistele aitavad kulutada kõik neljarattalised, mille omanikke Haapsalu ei huvitagi ja kelle eesmärk on jõuda hoopis Hiiumaale või Vormsile.
Haapsalu linn ei ole oma probleemiga üksi – ka paljud teised linnad on lagunevate tänavate ja transiiditeedega hädas. Niisiis ei saa kogu vastutust linnavalitsuse tegemata jätmise kaela veeretada – kuskil süsteemis on viga. Kui juba Tartu linnapea tunnistab, et neil ei jagu teede remondiks raha ja palub riigilt abi, mis väljavaated on siis (praegu veel) 10 000 elanikuga Haapsalul ja teistelgi Eesti linnadel?
Riigi teedevõrku investeeritakse igal aastal väga suuri summasid. Kuid ka linnatänavad, rääkimata linnu läbivatest transiiditrassidest, on avalikud teed. Kui kaua saab veel muretult ja ohutult ühest linnast läbi sõita? Kes teab. Võib vaid prognoosida, kui kaua tänavatevõrk praeguse minimaalse hoolduse ja remondiga veel kestab, kui valitsus mõne meetmega omavalitsustele appi ei tule.
on hakatud usinalt üles kaevama neid väheseid tänavalõike mis veel enam vähem korras on. Peale veevärgi ja kanalisatsiooni, samuti soojustrasside kaevetöid on mõne aasta pärast kaevekohas kraavikoht taastunud (Metsa tänav, Nurme tänav; Aiavilja tänav, Tamme tänav jne.), mis tunnistab kaevetööde tagajärgede nõuetele mittevastavat taastamist.(Puudub ilmselt kompetentne omaniklujärelvalve).
Niipalju kui mina mäletan, tehakse Haapsalus alati pärast tee remonti kohe ka kaevamistöid . Muidu on kohe TÖÖPUUDUS.
Sõitke naastude asemel lamellidega! Rehv odavam, teed peavad kauem vastu ja kevadel tolmu vähem.
Ütlesin ju et valimiste teema. Nüüd siis toodi see legendaarne rongiteema ka peenelt sisse ja pläraajamine jätkub…
Aga milleks remontida tänavaid? Panustame rahad Riisipere – Haapsalu raudtee taastamisse ja kõik mured Haapsalu tänavatega kaovad… Autod enam ei liigu ja ei lõhu sõitmistega linnatänavaid, sest kõik käivad Haapsalust tööle Tallinna nüüd rongiga ;)))
Nii et seltsimehed, probleemile tuleb läheneda õige nurga alt…
Millega Te rahul pole?Tallinna mnt.ja Lihula mnt.ristmik parendati kuigi vanalgi eriti viga ei olnud,Kalda-Jaama tn. ristmikul tehti ka ohutussaareke milleta elu käis aastakümneid,Westmeri tänavale pandi kildu,Posti tänaval tõsteti isegi mõned kanali kaevud tee taspinda jne.jne.
Need mõned tänavad, kõnniteed peatänavast eemal on vene aegne pärand ja neid ei saa põhimõtteliselt remontida.Turismiüritused piirduvad ikkagi väga kitsa kesklinna osaga.
Kui saame need miljonid Piiskopi Linnusesse panna siis ……..
aga selle eest on meil igasuguseid kontserte ja turismiüritusi.
Ma ei tea ühtegi teist Eesti linna, kus kohalikele tänavatele nii vähe tähelepanu on pööratud. Nii, et kõik ikka vist ei sõltu riigist, midagi peaks ikka ise ka tegema. Loodame, et järgmised valitsejad pööravad pilgu ka kohalike elanike poole, mitte ei toimeta ainult turistide hüvanguks.
Oled oraakel või lahmid niisama? Pakun 9
Tundub, et on alustatud kampaaniat ellimineerimaks võimalikke rünnakuid “Turismiarendaja” alanud valimiskampaaniale.
Vaadake ikka Eestimaal ringi, siin küllalt asulaid kus tänavaid ikkagi on remonditud.
Näiteks kasvõi Kärdla, Rapla, Türi, Rakvere. Ja Tartus kus ka ei jätkuvat raha tänavate remondiks on seda tehtud vähemalt 1000 korda rohkem kui Mudapealinnas…