Nelja uue parvlaeva kapteniteks soovib saada 48 inimest

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Uued parvlaevad (praamid (9)
Uued parvlaevad hakkavad kurseerima mandri ja Saaremaa ning mandri ja Hiiumaa liinil. Foto: TS Laevad

Kuivastu-Virtsu ja Heltermaa-Rohuküla liinidel sõitma hakavatel neljal parvlaeval soovib kapteniks saada 48 ja vanemmehaanikuks 45 inimest, kelle seast TS Laevad OÜ valib märtsiks välja kaheksa kaptenit ja kaheksa vanemmehaanikut.

“Huvi mõlemale ametikohale oli suur,” ütles reedel BNS-ile riigifirma TS Laevad OÜ juhatuse liige Mart Loik. “Veebruaris toimuvad kohtumised esimeses voorus valitud kandidaatidega ja valikuni loodame jõuda märtsi alguseks.”

Loigu sõnul tunduvad need ametikohad uutel parvlaevadel olevat populaarsed. “Saime hulganisti avaldusi ning nende seas on tugevaid kandidaate. Huvi oli nii praeguse operaatori töötajate poolt kui ka teiste laevafirmade inimestelt,” rääkis Loik.

Meremeeste osas jätkub konkurss tüürimeeste, pootsmanide, madruste, elektromehaanikute, mehaanikute ja motoristide leidmiseks ning sooviavalduste esitamise tähtaeg on 22.veebruar.

“Sobilikelt kandidaatidelt oodatakse ametikohale vastavat haridust, varasemat töökogemust asimuut käitursüsteemiga laeval ning eesti ja inglise keele oskust. Kasuks tuleb varasem töökogemus samadel liinidel või reisiparvlaeval,” rääkis Loik.

Ta lisas, et kaldapersonali ja teenindajate valikuga alustab firma hiljemalt juunis või juulis.

TS Laevad OÜ on AS-i Tallinna Sadam kontserni kuuluv ettevõte, mis alustab selle aasta 1. oktoobrist Kuivastu-Virtsu ja Heltermaa-Rohuküla parvlaevaliinidel opereerimist nelja uue laevaga.

Liikluse käivitumisel on ettevõtte prognoositav töötajate arv sõltuvalt hooajast umbes sada inimest ja prognoositav aastakäive kuni 30 miljonit eurot.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments