15

Galerii: Sadama tänaval käib hoogne lammutustöö

Kristjan Kosk

kristjan.kosk@le.ee

Eile lõunapaiku läks Haapsalus Sadama tänava mereäärsel krundil lammutustöid teostav ekskavaator ümber, teatas pealtnägija Valdo Maisalu.

Maiste sõnul oli ekskavaator sõitnud hoone esimesele korrusele, et lammutada teist. Põranda raskus ei pidanud suure masina raskusele vastu, mistõttu vajus ekskavaator külili. „Läks õnneks, et masin vette ei kukkunud, puudu jäi vähem kui meeter,“ ütles Maisalu.

Maisalu sõnul telliti Tallinnast kohale suur kraana, mis ekskavaatori tagasi ratastele tõmbas.

Täna tööde jätkudes tulid maa-alt välja kaks settekaevu. Esmalt käis Haapsalu veevärk neid tühjaks pumpamas. Praegu jätkub nende lammutamine. „Lammutamisekskavaator näksib servi,” kirjeldas Lääne Elu fotograaf Arvo Tarmula.

Kohalik ettevõtja Veiko Tishler ehitab maha jäetud hoonete asemele ridaelamu.

Fotod: Arvo Tarmula

ekskavaator

IMG_2890 IMG_2893 IMG_2902 IMG_2905 IMG_2947 IMG_2953

 

 

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.

Kommenteeri

avatar
Pole viga
Pole viga
küll õhtupäikest kolmanda korruse terrassilt Viigi poole vaadates ka näeb! Ja hästi näeb ka kohe teiselpool tänavat asuvate vanade Sadama tänavale sobilike puitmajade õuedele ka.. Ja mõelda vaid kui kena saab olema vaade Tagalahe poolt turistidele – klaasist läikiv koloss võib anda ju suurlinna mõõtu vaategi! Missiis, et Sadama tänavat mööda jalutades tuleb silme ette rohkem nagu vana armas kaluriküla – madalad vanad puumajad, loogeline tänav. Kes veits ajalugu teab, teab ka seda, et seal läheduses oli vanasti Haapsalu vana sadam, kust käisid liinilaevad(paadid) Vormisse ja Noarootsi (sadama koht on praegugi näha. Vormsi laev seisis vasakul, Noarootsi paat paremat kätt… Loe rohkem »
eelmisele
eelmisele

Sa pole vist kohalik – tagalahe ääres on tuult üsna vähe, see on siselahe ääres ja mere ääres on alati väga mõnus. Miinuseks on see, et meri on ida pool ja pole õhtupäikest.

no ma ei tea
no ma ei tea

millal eestlased küll õpivad?Kas te vette ei taha maja ehitada???Ükski tark ja arukas inimene ei ehitaja maja lausa kaldale ja veel vähem ma naudiksin elu tuulte ja üleujutuste keskel.

arvaja
arvaja

Põranda raskus ei pidanud suure masina raskusele vastu. Mis see tähendab?

Sass
Sass

See tähendab, et tegemist on üleloomulike jõudude kokkusattumisega :))
Juhin tähelepanu veel sellele, et esmalt läks ekskavaator ümber ning siis külili ja neid lahutas vaid meeter.

hoopis
hoopis

Mereste ja see kõik toimus virtsus

Kassapidaja.
Kassapidaja.

Kas siis Maiste või Maisalu?

Sass
Sass

Roomik ekskavaator tõmmati ratastele :))

Ivo
Ivo

Suvereporterid on LEs töö tegmise üle võtnud.

kas
kas

ridaelamu või korterelamu?

En.
En.

Sisuliselt ridaelamu, kuna kõik 6 korterit paiknevad üksteise kõrval, ulatudes läbi 3-e korruse. Vähemalt nii jäi mulle eelmisest uudisest meelde.

En.
En.

Oleks kirjas olnud, et ehitatakse 10 korteriga elamu, siis küllap jäänuks nii ka meelde. Aga tänan tähelepanu juhtimast! Juuresolnud pilt ja esimene lause viitasid juba tol korral läbi maja ulatuvatele korteritele: “Tishleri sõnul on majas viis suurt, kolme korrust läbivat korterit, kolme terrassiga, neist üks katusel. Viis korterit on väiksemad, kahe terrassiga. Igal korteril on koht kahe auto tarvis.”

Kuhu kavatseti mahutada 5 väiksemat korterit? Keldrikorrusele? 😉 Kusjuures kokku 20 autot majaesises parklas jätnuks juba autolao mulje. Tore tõesti, et projekt mahub nüüd kitsamatesse raamidesse.

?
?

Seega siis ridaelamu? Huvitav,et Tishler ise ei soovi täpsustada?

.
.

eelmises uudises kirjas 10-ne korteriga luksuselamu, 5 suuremat ja viis väiksemat korterit. Ridaelamu ja kortritega luksusmaja on ikka kaks erinevat ehitist. Ridaelamul on muidugi rohkem jumet, 300 000 eest korterit küll ostma ei hakkaks.

Andres Ruuge
Andres Ruuge

Jama jutt suhu tagasi. Ei roninud esimese korruse laele.Söitis esimese korruse betoonpõrandale,mille alt aastate jooksul meri on uhtunud täiteliiva ja see oligi ümbermineku põhjuseks.Kusjuures edasi lammutades varitsevad merepoolses küljes arvatavasti samad ohud.Nähes iga päev tööde teostamist,olen arusaamisel,et igasugune järelevalve puudub antud objektil.

wpDiscuz