Saaremaa Laevakompanii grupi ettevõtete konsolideeritud käive oli 2011. aastal 22,6 miljonit eurot ja kahjum 4,8 miljonit eurot.
Operaatorfirma Väinamere Liinid teenindas 2011. aastal 1,8 miljonit reisijat ja üle 700 tuhande sõiduki. Reisijate arv oli samas suurusjärgus kahe varasema aastaga.
Riik on tellinud kümmekond protsenti vähem reise. Hiiumaa-reise on 11% vähem. Samal ajal on järsult, koguni kolmandiku võrra, kallinenud kütuse hind. „Kõik see ongi viinud olukorrani, kus ettevõte on sügavas kahjumis ja on oht, et taastekivad järjekorrad. Siin peab nüüd kiiremas korras midagi ette võtma,” kommenteeris Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimees Tõnis Rihvk.
“Investorid on paigutanud viimasel paaril aastal Lääne-Eesti ja saarte vahelise praamiliikluse arengusse üle 90 miljoni euro ja riik on Saarte Liinide kaudu pannud ligi 40 miljonit sadamatesse. Iga inimene, kes täna Saaremaad ja Hiiumaad külastab, tajub seda muutust ja selle üle oleme kõik uhked,” sõnas Rihvk.
Grupi ettevõtete käive kasvas aastaga 4,6 protsenti.
Wooow, har ikke ord!Alt jeg klare og gjf8re er e5 stirre pe5 bnliede og drf8mme meg bort Kan tenke meg at pe5sken din har ve6rt fantastisk. Hadde ikke gjort meg noe e5 bo der. Men du fe5r ha en god pe5ske du ogse5, selv om pe5sken nesten er over ne5
Äri läheks kohe kasumisse,kui sinna tekiks mõni konkurent…….
Suured dotatsioonid vedudele ja sadamatele ja tulemus ikka kahjum. Ei imestaks kui Leedu teeb ka Kilki.