Bussigraafikute ja sõidplaneerimise kodulehekülg peatus.ee ei oska arvutada ümberistumisi, kui kui buss teeb väikese haagi.
Näiteks Virtsust Haapsallu sõites näitab peatus.ee ainult otseliine. Neid läheb Virtsust kolm, kaks käivad kõikidel nädalapäevadel, üks nädalavahetustel.
Ümberistumistega varianti näitab peatus.ee sel liinil aga ainult üht. Peatus.ee soovitab, et tuleb sõita Virtsust Ristile ja seal ümber istuda Haapsalu bussile.
Lihula linna bussipeatus jääb Virtsu–Risti põhimaanteest umbes kilomeetri kaugusele, bussid peavad sinna pääsemiseks tegema väikese haagi.
Lihulast käib argipäeviti buss Haapsallu seitse korda. Lihula ja Virtsu vahel liigub aga üle kümne bussi päevas.
selle peatus.ee -ga peab olema ettevaatlik, tahtsin mitmel korral hommikul vara, kella 03.00 paiku vaadata hommikused väljumised maale ja maalt , aga kogu sait oli maas kuni kella 05.00-ni. seega , vaadake varakult!
Saksamaal on toimib juba paarkümmend aastat süsteem, kus kõik ümberistumised rongidega on veebis ja äppidega leitavad. Veelgi enam, on ka täpsed juhised, millisele platvormile pead edasi minema ja kui kaua aega on järgmise rongini. Meie pisikeses riigis ei suudeta isegi busside, rongide ja praamide väljumisi ühtsesse süsteemi viia. Või ootavad ametnikud, et äkki saavad selle tegemiseks Brüsselist raha. Ega riigi raha ei tohi selleks ometi kulutada…
No räägime siis järgmisel külakooolekul memmedele mobiiliäppidest!–))
Ka Šveitsis on see süsteem, kus näeb kõike ronge, platvorme ja vagunit, millele pead minema. Ja võid osta ka üleriigilise pileti, millega saad sõiduõiguse kõigis ühissõidukites.