Pangad kandsid tehnilise probleemi tõttu pangakontodele raha

Andrus Karnau

andrus.karnau@le.ee

Lihula SEB pank

Lihula pangakontor. ARVO TARMULA

Eesti pangad kandsid täna hommikul ekslikult seni teadmata hulgas klientide kontodele ekslikult tagasi raha, mille need viimastel päevadel kaardimaksetega tasunud olid, kirjutas Postimees.

Toimetuse poole pöördunud inimesi pani imestama, miks suuremad toidupoed, kohvikud või kaubamajad neile ilma põhjuseta raha kannavad. Näiteks leidis SEB panga klient, et tema kontole on tulnud hommikul ülekanded nii Prisma Peremarketist kui ka Maximast.

„Tegemist on osa tehtud kaardimakseid ja nende käsitlemist puudutava probleemiga,” ütles SEB kommunikatsiooni projektijuht Maarja Gavronski.

Nüüdseks on panga kodulehel ka selgitus, et täna tühistas NETS Estonia AS (endise Pankade Kaardikeskus) ekslikult osa 17. – 19. septembril toimunud kaardimaksetest ja seetõttu kanti nendele klientidele tehtud kaardimaksete eest raha tagasi. Gavronski ütles Postimehele, et ekslikult saadud summasid ei maksa inimestel mingil juhul ära kasutada. tema sõnul need summad broneeritakse ja võetakse hiljem kontodelt maha.

SEB täpsustab praegu, mis summas ja kui paljudele kontodele raha ekslikult üle kanti. BNS-i andmeil tekkis selline olukord makseterminalide ja maksekeskuse vahelistest probleemidest. Nets Estonia on edastanud pankadele vale faili, lisas ta.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
1 Kommentaar
Inline Feedbacks
View all comments
Tont.
8 aastat tagasi

Seepàrast ongi parem sulli ligi hoida. ?