Helmen Kütt: kes igatseb tagasi alkoholireklaame?

Helmen Kütt. Foto: riigikogu
Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :

Helmen Kütt. Foto: riigikogu

See polnudki nii ammu, kui hilistel õhtutundidel teleri ees istumine tähendas paratamatut osasaamist arvukatest alkoholireklaamidest. Joovastavate jookide atraktiivsed reklaamid trügisid eriti hoogsalt era­kanalite eetrisse suuremate pühade ajal, näiteks jõulude ja aastavahetuse paiku.  Alkoholi reklaamiti laialt ka mujal. Umbes kuus aastat tagasi olukord muutus. 2018. aasta 1. juulil astusid jõusse piirangud, mis tõmbasid alkoholi reklaamimist tugevalt koomale teles, raadios ja sotsiaalmeedias ning keelustasid välireklaamid üldse.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Artikkel jätkub peale reklaami
Reklaam
2 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
jamis
11 kuud tagasi

on joomarluses muutunud, seda, et ka üha nooremad lapsed on jooma hakanud heade onude kenadeks disainitud purkidest

Inimene
11 kuud tagasi

Mina soovin küll