Haapsalu linnavalitsus tellis liikluskoormuse uuringu, mille tulemused näitavad, et Posti tänava kordategemise järel Metsa ja Kalda tänava liikluskoormus ei vähenenud. Kohati see Metsa tänaval isegi tõusis. Esimene autode loendus oli Posti tänava remondipausi ajal, mil tänav oli küll ühesuunalisena avatud, kuid nii künklik, et oma sõiduvahendist hoolivad autoomanikud sinna ei kippunud. Teise loenduse ajal olid avatud kõik kolm tänavat, kuid tulemused aasta varasemaga võrreldes oluliselt ei erinenud.
Posti tn äärsete majade väärtus ei kasvanud, vaid väheneb. Põhjus puht tehniline, nimelt ulatub uuest tänavakattest tekkiv vibratsioon majadeni ja seinad värisevad – mida suurem auto ja mida suuremal kiirusel mööda sõidab. Lumi oli nagu õnnistus, sest tasandas selle vibra pea täielikult ära- mida paksem lumi, seda parem! Vanad ümarad kivid ja pehmem teekatte aluskiht ei tekitanud sellist õudsat vibratsiooni.
Väga rahul uue tänavaga.Liiklus rahulik,jalutada ja rattaga sõita hea,park imine minimaalne,õhk puhtam.Kinnisvara hind tõusnud.Tänud linnaisadele selle sajandi ehituse eest.
Kuu pinda sa ju ka ei nimeta tänavaks, eks!
Pole tänavat, pole ka eksitud 😂
See lv peaks küll tagasi astuma!
Lumega polnud seal hullu sõita aga kevadel väldin seda teed. Kurb taheti head aga välja tuli….. sõidutee oleks võinud asfaldi all olla.
Tallinna vanalinn – kas keegi teab kedagi kes maarahvast seal viimati käis? Nüüd saab sama öelda Haapsalu kohta.
Ühest küljest mõistetav – püütakse luua selline linliku kõrgkultuuri vääristamise paik, aga siis juhtubki, et mis matsil sinna asja, no kord aastas ehk mõnel suvepäeval. Aga kellele siis seda peetakse, maailmas üks kriis järgneb teisele ja turistid siin põhjamaal niigi luksuskaup.
Ehitame üles järjest igasuguseid luksusi, ise neid hellitavalt investeeringuteks nimetades, unustades, et arved tulevad ka maksta. Siis, ups – raha es jätku, ei üheks ega teiseks.
Posti tänava kinnisvaraväärtusele see hea, saad öelda, et korter asub vähese liiklusega kõrvaltänaval
See on ju väga hea,et eesmärk saavutati ja peatänava liiklus vähenes.
Sel juhul on küsitav sinna projekteeritud sõidutee otstarve ja peatänava nimetus.
M.o.t.t. 😄
Aga HLV on tubli. 2 kärbest ühe hoobiga. Isegi 3.
Liikluskoormus peatänavalt maha
Peatänava parkimismure lahendatud
Peamine – turistidel 2 kuud aastas ilus vaadata 👍
Tehke järgi v makske kinni. Mulle meeldib
trammiliin ka veel ja on löödud neljaski kärbes-bussindus
Esimest ja teist “muret” saab lahendada oluliselt väiksemate kuludega. Kiviladumise kunsti modernismiks on antud “teost” ka raske pidada. Pigem nagu “improvisatsioon” (vanasti küll nimetati lihtsalt praaktööks). Kõlab nagu sarkasm?
Tegelikult on juba harjutud mööda Posti tänavat sõitma. Igatahes täna oli see nii.
Kui punkt A või B asub Posti tänaval siis ilmselt seal sõidetakse, küsimus on – milline oli teekond?