Räägu–Rannaküla kergliiklustee ehitusega saaks alustada järgmisel aastal, sest riigieelarves on selle tarvis kirjas 500 000 eurot.
Räägu–Rannaküla kergliiklusteed hakati projekteerima juba 2017. aastal, kooskõlastustega projekti sai Lääne-Nigula vald kätte kaks aastat hiljem.
Nüüd tuleb aga toona valminud projekti uuendada, sest tänavu augustis möödus projekti eelmisest kooskõlastamisest kaks aastat ja see aegus. „Uus kooskõlastusring on alanud,” ütles Linnamäe Arenguseltsi (LAS) juhatuse liige Elle Ljubomirov.
Uusi kergliiklusteid projekteerides võiks muu hüvelise kõrval väärtustada ka vaiksemaid maršuute võrreldes Haapsalu-Keila ja eriti Haapsalu-Ääsmäe mnt. vahetu teeäärsega. Vaatasin Maaameti pärandkultuuri kaardilt, et vana Keila maanteetamm algab juba Võnnu oja juurest kalakülast, ulatudes puude varjus diagonaalis Linnamäe teeni. Kas poleks mõistlik taolisi teetammet ära kasutada? Rattasõit iseenesest on väga pro, kuid pool tundi 100 km/h möödalendava autokolonni kõrval äratab pigem soovi ise autos Mozarti kuulata kui ‘värskes õhus tervisesporti’ teha.