Haapsalu linnavalitsuses käib praegu kibe töö, et ühildada arhitektide loodud Posti tänava uus lahendus liiklusolude ja -omapäradega.
„Me vaatame kogu liikluslahenduse üle. Lootusprojektilt telliti eelkõige ikkagi maastikuarhitektuurne, üld- ja haljastuslahendus, kuhu panna jalgrattarada ja kuidas lahendada parkimiskohad,” selgitas Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu. „Selle me kõik saime, mulle väga see lahendus meeldib. Aga nüüd tuleb seda liikluskorraldusliku pilguga ka vaadata.”
Eelmise kuu lõpus linnavolikogu istungil esitletud eskiisi on Lootusprojekti arhitektid vastavalt linnavalitsuse soovidele juba ka täiendanud. Näiteks tuli juurde paar parkimiskohta loomakliiniku ette.
kui jäävad samad puud, siis on kõik korras, siis on hea plaan. Kui hakatakse puid maha võtma, siis jätke nii nagu praegu on, tehke ainult kõnniteed korda – sellisel juhul võivad ratturid ja jalakäijaid ühel rajal sõita/käia. Oluline on, et just need puud jääksid.
Peavad jääma! Olgu või vanad ja oma aja ära elanud? Ükski uus puu elule Haapsalus ei pääse????
algatuseks võiks mõni hea saemees suklese M…i maja eest puud maha saagida, sest meil Euroopas ju nii ei elata….Ja alles siis asuda Haapsalu peatänavat Brüsseli kivilinnaks muutma…
Nii tehaksegi meil asju- esmalt viskame silda toreda plaani ees, ja siis hakkame vaatama, mis liiklusest saab…täpselt nagu Kuressaares- kui käkerdis valmis sai, hakkas pihta remont ja projekti parandused, kahjunõuete esitamine ja ümber-ehitus…..sama skeem paistab ka Haapsalus tulevat….no, jõudu!
Mõnikümmend meetrit teekatet, väheke parkimiskohti ja puude asendamine. Vähe ja sellegagi janti kui palju. Eile teles näidatud arhitektide preemiatöid – mõni linnakeskus kolis lausa teise kohta, Võru näide. Meie teeme ja muudame nii vähe, et kas sel´gi mõtet, kui rohkemaks jõudu pole. Ju siis – parem natuke kui mitte midagi.
elan ise Vorus. seal pole kyll keegi kuhugi kolinud.
Vabandust kui eksitasin, kuid muidugi kedagi kuhugi ei kolitud. Mõte on selles, et kujundati ümber keskväljak nii, et elu kolis ümber. Võimas!
Kui parkida paraleelselt sõiduteega(nagu pildil),võtab üks auto kolme koha.Seda jama on praegu näha vana jaama poe ees. Parkida võiks nurga all,nagu praegu Maxima ees. Ja mis puudesse puutub,siis nende inetute juurikate aeg on möödas ja tuleks uued istutada.
Liiklusohutuse seisukohalt,eriti arvestades millised spetsialistid meil roolis igapäevaselt,on paralleelne parkimine õigem
nädalavahetustel Nurme parkla ? (Nurme vabriku pood)
Kogu planeeritav hävitustöö tundub ebameeldiv. Stoilise allee-taolise peatänava asemele saame rahutu sigrimigri. Mõni inimene tajub olemuslikku erinevust, mõni mitte. Kuni praegused puud püsivad (haigusi võib leida igalt, kui usinasti otsida), las nad olla rahus, ega uued puudki konstantseks jää. Kuni puudub objektiivne vajadus kogu teetamm välja vahetada, tasandagem lihtsalt asfaldi ja elagem edasi. Isegi pikk rodu parkivaid autosid pole mind kunagi häirinud (parkimise keelamiseks piisab odavast liikusmärgist)… Vanalinn on tupik. Sinna ei hakka kunagi kulgema jalgratturite vood (või kui hakkavad, siis pärast autoajastut, mil leidub ka sõiduteel piisavalt ruumi). Juba praegu mahuvad pelglikumad ratturid laiade kõnniteede serva samuti nagu Kuuse… Loe rohkem »
Kui see hobuse unenägu teoks saab siis saame uuele peatänavale lisaks ka uue Linnavalitsuse…niiet pole halba ilma heata…
Loen kommentaare ja saan aru, et mitte ükski kommenteerija pole jälle enne kommenteerima asumist lugenud või aru saanud, mida ta kommenteerib. Pooled parkimiskohad kaovad ära, tuleb jalgrattatee ja ikka on häda, et “autot eelistatakse inimesele”.
Paistab, et üldse pole vahet, mida linn teeb – kõik on halb.
Haapsalu eelis,võib öelda kaubamärk on vaba ja tasuta parkimine. Ja ruumi jätkub,väljaarvatud 2-3 nädalavahetusel suvel. Ja pole ka siis päris täis olnud mereäärne parkla,mis on ju sisuliselt kiviviske kaugusel vanalinnast.
Asi pole ju mida teeb, vaid kuidas teeb!
Suurte, varjuandvate, tervete puude -roheluse mahavõtmine ja selle asendamine mingite meetri-paariste pisikeste puusortidega. Saame kuuma ja vähese rohelusega peatänava. No ausalt, pange uus sillutis ja mõned mururibad juurde ja oleks olemasolev variant palju parem.Väikelinn võiks ikka roheline olla.
Meie kliimas nii tohutult Päike päevast päeva seniidis ja kõigil varju vaja? Ei ole ju meil palavusi valdavalt, et kogu aeg kõik tahaksid varjus istuda.
Tuleb ilus asi. Ja ikka munakivi sillutus!?
Saame kuuma tänava? Palju meil seda kuuma ikka on, alati saab käia teisel pool tänavat kuhu päike ei paista. Nurme tänavast kuni lossiplatsini võikski olla jalakäijate ala
Ja kui tuleb vesine sügis-talv, siis ei taha keegi jalutada vanalinna. Nii kaob kohvikute klientuur, pole klienti, pole varsti ka kohvikuid ja vanalinna saabub vaikelu, mis ei pruugi suvel taastuda.
Ja nii me tapsime Ferdinandi