Galerii: Keedika-Linnamäe teelõigul ehitavad töömehed aluskihti

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Wirtgeni asfaldiõgijal on tööd veel vaid Auastest paari kilomeetri jagu Jalukse suunas, ülejäänud vana mustkate on kõik juba maha freesitud. Foto: Urmas Lauri
Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Kuvatud 3 pilti, galeriis pilte: 30
Wirtgeni asfaldiõgijal on tööd veel vaid Auastest paari kilomeetri jagu Jalukse suunas, ülejäänud vana mustkate on kõik juba maha freesitud. Foto: Urmas Lauri

Keila-Haapsalu riigitee Keedika-Linnamäe lõigul lõpetatakse vana mustkatte freesimist ning osa teest on saanud juba uued teekatendi aluskihid.

Uus tee peab valmis saama septembris. Sellega lõpeb Läänemaal kolmeosaline riigitee number 17 ehk Keila-Haapsalu maantee 28,2 kilomeetrise lõigu rekonstrueerimine. Kokku kulub selleks 9 miljonit eurot.

Keedika-Linnamäe lõigu rekonstrueerimise käigus freesitakse maha olemasolev kattekiht, rajatakse uued dreen- ja killustikukihid, uus kompleksstabiliseeritud alus ning kogu lõigule uus kahekihiline asfaltbetoonkate. Asendatakse kõik olemasolevad truubid ja liikluskorraldusvahendid.

Artikkel jätkub peale reklaami

Keila-Haapsalu maantee kilomeetreil 54,89–62,82 ehk 7,9 km pikkuse lõigu rekonstrueerib Tariston AS. Tööde maksumus on ligi 2,6 miljonit eurot.

Keedika-Seljaküla 10,5 km pikkune teelõik rekonstrueeriti tunamullu. Töid teostas Nordecon AS, ehitamine maksis 3,1 miljonit eurot.

Mullu ehitati uueks Seljaküla-Kuijõe 9,8 km pikkune teelõik. Ehitas TREV-2 Grupp AS ja ehitustööde maksid 3,28 miljonit eurot.

Urmas Lauri fotod

Reklaam