Läänemaa ja Haapsalu bussid ei sõida praegu sellise graafiku järgi, nagu kavandas Lääne maavalitsus, kui ta veel maakonna ühistransporti korraldas.
Toonase maavalitsuse ühistranspordi vaneminspektori Külliki Kübara hinnagul on Põhja-Eesti ühistranspordikeskus muutnud maavalitsuse kavandatud liinivõrku poole jagu. Kübar tõi näite, et linnaliinid nr 2 ja 4 olid planeeritud väljuma Linnamäelt ja sõitma tagalinnast läbi Holmi peatusesse. Nüüd lõpetavad need (praegu nr 34 ja 34A) bussijaamas ja tagalinnast läbi ei käi. „Tagalinnas asub haigla, kaks kooli, seal asuvad töökohad,” ütles Kübar. „Meie olime planeerinud, et need bussid käivad Linnamäelt tagalinna kaudu Holmi peatusesse.”
Suurema muudatuse tegi ühistranspordikeskus Põhja-Läänemaal, kuhu pidid tulema nõudeliinid. Nüüd on nõudmise peale mõned peatusevahed. Kübara sõnul olnuks nõudeliinid hajaasustusalal hea lahendus. „Sellest on väga kahju, et neid ei tulnud,” ütles Kübar.
Lääne Elu küsimusele, miks muutis Põhja-Eesti ühistranspordikeskus hankes ette nähtud liinivõrku, vastas keskuse juhataja Vello Jõgisoo, et ühistranspordikeskused ongi loodud selleks, et muuta sõidugraafikuid ja korrigeerida väljumisaegu. Miks seda tehti, ei olnud ta nõus selgitama. „See on meie igapäevane töö,” ütles Jõgisoo.
lunevi teisik vä
Saime tasuta bussiliikluse. Mida veel tahta? Pidi ju olema seis selline, et tihendatakse graafikuid? Võtame suurema osa algul maha ja pärast tihendamegi. JOKK. Proovime praegu bussidega ja hiljem kümnete asjadega veel, et ehk ikka on olemas tasuta lõunaid! Tulemuseks ikka sama – kui tasuta, siis s…m.
Küsima peab Läänemaa avalike liinide muutmise põhjendusi Läänemaa esindajalt PHÜTK nõukogus Lääne-Nigula vallavanem hr Mikk Lõhmuselt ja Haapsalu linnapea Urmas Sukleselt, teerulli poliitika ja Läänemaa on ääremaa
Maali, loe see jutt läbi, ehk saad aru, et ei härrad
Lõhmus ega Sukles ei tee neid sõidugraafikuid.
Jälle plärtsud vale puu all.