Rohaküla sadam. Foto: Urmas Lauri
Saarte Hääl kirjutab, et mandri ja saarte vahelises parvlaevaliikluses on probleemiks saanud e-pileti ostmine väikeveokitele ehk N1-kategooria sõidukitele.
Tavapäratu pole olukord, kus piletimüügisüsteem näitab, et vabu kohti sõiduautodele on näiteks üle paarikümne, kuid N1-kategooria sõidukile süsteem ometigi piletit ei müü. Põhjuseks on, et veokite limiit on täis saanud. N1-kategooria puhul võib aga tegemist olla sõidukiga, mille gabariidid on üpris sarnased tavasõiduki omadega.
Varasema vedaja, Väinamere Liinide ajal taolist probleemi polnud, kuna piletimüügi süsteemi siseselt arvestati, et ka N1-masinad kuuluvad madalamate sõidukite hulka. See tähendas, et kui eelmüügis pileteid jagus, sai pääsme soetada ka N1-masinale.
Toona nägi protsentuaalselt, kui palju pileteid veel müügis on. Praegu näitab piletimüügisüsteem aga seda, kui palju on vabu kohti sõiduautodele. Selleks, et teada saada, kas N1-masinale, -veokile või -bussile on võimalik piletit osta, tuleb läbida kogu piletiostu protseduur ja alles seejärel annab süsteem teada, kas pileteid on või mitte. Ehk pileti ostja saab vajaliku teabe katse-eksituse meetodil, mis võib mõnevõrra aega võtta.
Loe täispikkuses siit.
Kõva kokkuhoid on ju kui kirjutad RASKEVEOKITE RITTA asemel REKARITTA 😀
ka mulle torkas see väga teravalt silma, ansambel meie mees laulab rekkamehe sokkidest, ajalehed võiksid ikka vähe konservatiivsemalt emakeelde suhtuda.
Mitte ühestki raamatust ei leia sellist sõna. 🙁
Vabandage mind aga mis või kes on rekaritta?
Mine hari end.
Idioodi lapsepõlv ! Olen juba korra maha jäänud pesukoti partneriga kuna see topski seal oma tahvliga ei osanud muud teha kui tahvlit jõllitada (huvitav kust sellised tropid leiti ) ,kuigi praamil oli veel paar sõidukat mahutavat kohta . Ega normaalset seletust ei saanudki