Väinamere Liinide kliendikaardid kaotavad kehtivuse

Riina Tobias

riina.tobias@gmail.com

rohuküla praamisaba

Praamijärjekord Rohukülas. ARHIIV

 

Kuna Väinamere Liinid OÜ teenindab täna viimast päeva Kuivastu-Virtsu, Triigi-Sõru ja Rohuküla-Heltermaa parvlaevaliinil, kaotavad alates laupäevast kehtivuse ka Väinamere Liinide kliendikaardid, kirjutab Meie Maa.

Väinamere Liinide kliendikaardi omanikud kasutasid kliendikaarti maksevahendina, millega sai sadama kassas tasuda nii sõiduki kui ka reisijapileti eest. Selle eelduseks oli kliendikontole piisava rahasumma kandmine. Et 1. oktoobrist hakkab praamiliine teenindama TS Laevad OÜ ja praamipileteid müüakse juba praegu kodulehel praamid.ee, muutuvad Väinamere Liinide kliendikaardid kehtetuks.

“Kui kliendikonto arvele on jäänud raha, kantakse see summa makseteks kasutatud pangakontole tagasi,” öeldi tuulelaevad.ee infotelefonilt.

Raha hakatakse tagasi maksma alates 1. oktoobrist. Kellel on soov varem raha tagasi saada, siis tuleb saata e-kiri aadressile info@tuulelaevad.ee, märkides sinna nime ja konto numbri, kuhu raha üle kanda. “Kliendikaardid kaotavad kehtivuse ja neid tagastama ei pea,” kinnitati infotelefonilt.

Vaatamata Sõru-Triigi parvlaevaliini riigihanke vaidlustamisele alustab sel liinil laupäevast AS Kihnu Veeteed.“Saaremaa Laevakompanii on küll vaidlustanud hanke, kuid kohus ei ole teinud selles osas veel ühtegi otsust, seega alustab kehtiva lepingu alusel liinivedudega oktoobrist alates Kihnu Veeteed,” kinnitas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi avalike suhete juht Rasmus Ruuda.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments