Läänemaale saabusid viimased elektriautod

Madiken

madiken@le.ee

Eile saabusid Läänemaale neli viimast Mitsubishi elektriautot, nendega saavad ringi vurada sotsiaaltöötajad Läänemaa haiglast, sotsiaalmajast Taebla ja Martna vallast.

Taebla valla sotsiaaltöötajad Leili Mutso ja Mariel Kõrgemägi olid kauaoodatud sõidukite saabumisest elevil. „Tagasi Taeblasse sõita tahame mõlemad, peame liisku tõmbama, et asjad ära klaarida,“ ütles Leili Mutso muheldes.

Läänemaa haigla sotsiaaltöötaja Tiina Rohi sõnal oli tal meediast tekkinud eelarvamus, et autos on liiga vähe ruumi, kuid pärast proovisõitu nentis ta, et kartus oli asjatu: „Mõnus, ruttu harjub sõitmisega ära,” ütles ta.

Elektriautode laadimine käib praegu tavalaadijatega ja see võtab aega kuni kaheksa tundi. Täis akudega saab sõita 120–150 km. Millal tuleb Haapsallu kiirlaadimispunkt, ei osanud Mitsubishi müügidirektor Üllar Born vastata, kuid ütles, et hiljemalt 31. oktoobriks peavad kiirlaadimispunktid üle Eesti olema paigaldatud.

Kokku on Eesti sotsiaaltöötajaile kätte antud ligi 300 autot, autosid tuleb 507.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
1 Kommentaar
Inline Feedbacks
View all comments
EE
12 aastat tagasi

Elektrijalgratta kasutajana ennustan, et tegu on väga õpetliku riistapuuga – mida tühjemaks v. väsinumaks aku jääb, seda ökonoomsemalt juht sõitma õpib. Olen sama arvamust lugenud ka elektriauto testijailt. Järelikult sobiks elektrikas hästi autokoolis ökonoomsussõidu koolitajatele!

Konkreetsed Mievi elektriautod meenutavad juhtseadmetelt automaatkäigukastiga autosid. Ei tea, kas instruktor rõhutas ikka kõigile, et vasakut jalga ei tohi pedaalidele vajutamisel üldse kasutada? Vastasel korral on oht ajada pidur siduriga segi v. teha muu vale liigutus, mis avariiga lõppeb?