Haapsalu linnavolikogu andis reedel ühe vastuhäälega loa võtta linnavalitsusel Posti tänava remondiks 2,03 miljonit eurot laenu.
Kuigi Posti tänava ehitushange lõppes juba 21. aprillil, oli linnavalitsusel seni hanke võitjaga leping sõlmitata, sest linnal oli remondisummast puudu 2,03 miljonit eurot.
Algne plaan oli remontida Posti tänav 1,32 miljoni euroga, millest üks miljon on riigi toetus ja 320 000 linna omaosalus. „Tallinna maantee oli sama pikk ja läkski nii palju maksma,” põhjendas Haapsalu linnapea Urmas Sukles volikogule esialgset summat. Ehitaja leidmiseks välja kuulutatud hankel aga selgus, et odavaim pakkumine, mille tegi AS YIT, oli 3,675 miljonit eurot. Summast suurem osa ehk 3,14 miljonit kulub teeremondiks ja veidi üle 535 000 euro projekti koostamiseks.
Haapsalu finantsjuhi Martin Schwindti sõnul sai linn juba jaanuaris aru, et teeremont läheb plaanitust kallimaks, kuid toona eeldati, et summa jääb 2,5 miljonit euro piiresse. Et jaanuaris oli tegemist vaid eeldatava maksumusega, ei hakanud linn siis eelarvestrateegiat muutma.
Suklese sõnul ei saa Haapsalu peatänavat ehitada kehvemini, kui on planeeritud, sest tänavat tehakse järeltulevatele põlvedele. „Kui me seda praegu ei tee, siis me ei tee seda üldse,” ütles Sukles.
kas juudirublade teenindusvõime on ainus asi millega haapsalu linnavalitsus ennast õigustada suudab
Lõpuks tehakse korralikud rattateed. Praegu sõidavad kõik kõnniteel nii rataste kui nende vast ilmunud tõuksidega ja on nii inimestele ohtlikud. Loodan, et need rajad ka talvel lumevabana hoitakse. Laiad kõnniteed ja parkimiskohtade vähendamine on samuti tore. Ei mõista kust tuleb mõnedel see suhtumine, et on vaja 200m kaugusele poodi minna ja siis peab ikka otse ukse ette parkida saama. Maa inimestest saab veel aru, aga eks nad teevad oma käigud rohkem Rannarootsis ja kaubamajas. Posti tänav oma väikeste poekestega võiks ikkagi olla pigem suunatud jala käivatele linnlastele.
Tahtsin veel mainida, et inimeste üldist autolembust nähes ei imesta miks iga aastaga eestlased aina paksemaks lähevad. Laisk ja lodev eluviis. Eriti kahju on lastest.
Autojuhiluba saab alates 18-ndast eluaastast, lapsed ei saa.
Jalgrattaga talvel Haapsalus sõita ei saa- sel talvel Tallinna mnt. kergliiklustee oli jalgrattaga sõitmiseks võimatult lumine. Ja teiseks- graniitkillustik, mis lõhub rattakumme ja siin ei aita isegi torkekindlad kummid.
Miskipärast ei tekkinud facebookist näidisvideot vaadates rõõmsat tunnet, ehkki puuistikutega polnud seal koonerdatud. Püüdsin aru saada, miks (jättes välja rahapaigutuse nimel ‘paratamatu’ lageraide vajaduse)? Võib olla seetõttu, et ajalooline peatänav mõjub tervikuna koos kõigi oma hoonete, tänava profiili, kõnniteede ja puistuga. Need omandasid kunagi põhikuju kunstlikult punnitamata. Peatee pidigi olema lai (ehkki üllatus-üllatus: autoliiklus sajakonna aasta eest praktiliselt puudus). Kõnniteed asfalteeriti pool sajandit hiljem, kuid ka selleks oli vajadus kitsaste paekiviplaatide asemele. Samuti oli praktiline 10-15 minutit kestval kõnnil varju pakkuv kõrghaljastus. Uusversioon näib muutvat ‘peaprospekti’ aga tüüpiliseks 21.sajandi sõiduteeniidikeseks. Oleme juba näinud taolisi niidikesi Tallinna maanteel ja Jaama tänaval… Loe rohkem »
Eks ikka häda
Kuidas seda mõista, et ei saa ehitada kehvemini, kui on planeeritud? Mis kvaliteedinäitaja see nüüd siis on?
Sellelet pildilt jääb mulje, et linn paigutab maksumaksja raha erafirma TÜ ehk volikogu liikme Raimond Lunevi parkla laiendamiseks?
R. Lunev rahastab oma parkla uuendamist ise, s.t. ei kasuta mmr
Osa Kaubamaja esisest parklast on linna- ehk munitsipaalomandis, teisisõnu kogu parklaala koosneb linna ja tarbijateühistu maast.
Tea, kus siin eskiisil võiks olla pingid vanainimestel, istuks korra, nüüd kui põlispuud ahju aetakse pole ka päikesevarjuks lootust, ega igas vanuses inimene ikka vanalinnast veetornini jalgsi ära ei tule ühe valuga.
Mis kõige õõvastavam kogu selle uuenduse juures on , et puudel just noored lehed ja õied alustavad ELU kui korraga surmasaed käima tõmmatakse. Raagus puude ajal tuleks neid tapatalguid ikka korraldada kui muidu ei saa.
Selles “õppevideos” jäi silma, et Uuel tänaval käis liiklus kahesuunalisena. Ongi reaalselt selline plaan või?
Posti tänaval peaks puude asemel olema madal muru.
Taksopeatus ning r kiosk tuleb viia kalmistu taha
Takso tellitakse tänapäeval telefoniga. Vahet pole, kust nad sõitma hakkavad. Autod ei pea seisma kuumas kohas peatänava ääres.
Haapsalu pole nii suur linn, et üldse taksot tarvis oleks. Paras hobusega ühest linnaotsast teise sõita :).
Ongi hea,siis saab need parkivad,sageli liiklust segavad autod, tee pealt ära koristatud!Praegusel juhul pargitakse autod tee mõlemale poolele.Laupäeviti,kui maarahvas kah linnapoodidesse tuleb,on normaalne liiklus Posti tänaval väga häiritud!Ja pealegi saab tänavailme uueks ning ilusamaks!
Huvitav kuhu siis taksopeatus tuleb.
Kes see enam taksoga sõidab, kõigil on oma autod ja isegi kui juhtub, et mõnel millegipärast ei ole autot, siis selleks on elektritõuksid, saab ka ühest kohast teise kiirelt ja soodsalt.
Tõuksitad läbi hangede ka talvel või. Oh seda piiratud mõtlemist
Ahhoi mõtleja, kas taksojuhid külmetavad talvel hangede vahel või? Kütet kulutavad niisama? Telefonist oled ju kindlasti midagi kuulnud?
Enne kui kommenteerid ,loe läbi kõik eelmised, saad asjale pihta paremini.
Kui telefoniside peaks puuduma elektrikatkestuse tõttu,saad takso peatusest.
Boldi taksod ka Haapsalus ja palju odavamad. Neli oma äpp, vaatad, tellid sihtkohta ja sõit võib alata. Need kus iganes võivad seista, enda korteri või maja ees, kui tellimus tuleb hüppab juht rooli ja sõidab kliendini, kes teda tellis.