Swedbank: internetipank ja kaardimaksed töötavad taas häireteta

Lemmi Kann

lemmi.kann@le.ee

Swedbank

Täna esines häireid Swedbanki kaardimaksetega ning ka internetipanka sisselogimine ja kasutamine oli aeglane. Nüüdseks on probleem lahendatud ning elektroonilised kanalid töötavad taas tõrgeteta.

"Tänased tõrked ei mõjutanud kuidagi automaatsete maksete, nagu näiteks püsimaksekorraldus, liikumist. Probleem oli lehele sisse logimisega," selgitas Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.

Pank rõhutab, et kõik maksed, mida õnnestus internetipangas päeva jooksul sooritada ja mille kohta tuli kodulehel ka kinnitus, said ka makstud.

Kui kellelgi on jäänud täna mõni ülekanne sooritamata, siis tuleks logida nüüd interneti- või mobiilipanka sisse ja maksete ajalugu üle kontrollida, kas makse sai teostatud. Juhul kui ei saanud, tuleb makse uuesti teha.

Kui internetile puudub ligipääs, palub Swedbank helistada panga nõustamiskeskusesse telefonile 6 310 310 ning paluda sealt abi.

Swedbank palub võimalike ebamugavuste pärast vabandust.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments