E-ostlejates usaldusväärsuse tekitamiseks teevad petturid järele tuntud brändide veebilehti

Lääne Elu

info@le.ee

SEB pettuste ennetuse osakonna turbejuht Kätlin Kukk. Foto: SEB
Kuula artiklit, 3 minutit ja 29 sekundit
0:00 / 3:29
SEB pettuste ennetuse osakonna turbejuht Kätlin Kukk. Foto: SEB

Must Reede ja Küberesmaspäev on e-ostlejate „pühad”, mis panevad veebipoodidele tormi jooksma tuhandeid inimesi. Soodsate hindadega püüavad lisaks ettevõtetele ostlejaid õnge püüda aga ka petturid, kes matkivad usaldusväärsuse tekitamiseks brändide veebilehti.

Internetis ostleb igakuiselt 46% Eesti naistest ning 39% Eesti meestest, kuid vaid kolmandik tunneb e-ostlemisel turvalisuse pärast muret, selgus SEB läbi viidud e-kaubanduse uuringust. Lätis ja Leeduski pole olukord kiita: vastavalt 41% ja 26% Balti naabritest tunnevad, et ohutus võib internetis osteldes sattuda küsimuse alla.

Enne e-poes ostu sooritamist on mõistlik teha taustauuringut

Artikkel jätkub peale reklaami

Eesti e-o

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Reklaam
2 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
nii
2 kuud tagasi

nagu valitsus , nii ka rahvas

Imelik
2 kuud tagasi
Reply to  nii

Et e-valitsus ja e-rahvas? No kuidas see “argument” kõlaski…- peaasi et on mugav, poogen see turvalisus, usaldusväärsus ja seaduslikkus!