Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega.Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
26 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Ülu
9 kuud tagasi
Bussiga kupatanud juht seadis ohtu nii bussireisijad kui ka kaasliiklejad. Muidugi on ilm süüdi. Kahe kõrva vahel olev ollus pole ju kunagi süüdi
Kas siis bussijuht saab valida, millise ilmaga sõita ja millisega mitte? Ise käiksid nendel päevadel jala kui bussijuht otsustab väga raju ilmaga mitte sõita?
Eks jala- või võrrimees ongi see kõige-kõigem juht.
Ei taha libereid
9 kuud tagasi
Ega libedikud pole kunagi miskit head toonud! Meil hõivasid terve riigi ära, nüüd puhta kraavis!
K.s
9 kuud tagasi
Fotode järgi oleks nigu tuul vahepeal 180° pööranud…
Õnneks!
9 kuud tagasi
Küll läks neil hästi et ikka püsti jäid nii buss kui rekka! Ja õnneks juhtus sellistes kohtades, kus seda väga sügavat kraavi tee kõrval ei ole. Jõudu-jaksu sellistes ekstreemsetes oludes nii bussi- kui rekkajuhtidele! Olge hoitud!
Eha
9 kuud tagasi
Terve põld oli täis väikesi autosid. Tugev tormiiil ja libe tee tegid oma töö.
Just
9 kuud tagasi
Nagu näha,oskavad juhid ka ekstreemsetes oludes ohutult sõita.Kummid peaks all ikka paremad olema,teed hooldatud spetsiaalselt nendes riskikohtades ja tee ääres mingi tõke ehk?
Bussiga kupatanud juht seadis ohtu nii bussireisijad kui ka kaasliiklejad. Muidugi on ilm süüdi. Kahe kõrva vahel olev ollus pole ju kunagi süüdi
????
Kas siis bussijuht saab valida, millise ilmaga sõita ja millisega mitte? Ise käiksid nendel päevadel jala kui bussijuht otsustab väga raju ilmaga mitte sõita?
Eks jala- või võrrimees ongi see kõige-kõigem juht.
Ega libedikud pole kunagi miskit head toonud! Meil hõivasid terve riigi ära, nüüd puhta kraavis!
Fotode järgi oleks nigu tuul vahepeal 180° pööranud…
Küll läks neil hästi et ikka püsti jäid nii buss kui rekka! Ja õnneks juhtus sellistes kohtades, kus seda väga sügavat kraavi tee kõrval ei ole. Jõudu-jaksu sellistes ekstreemsetes oludes nii bussi- kui rekkajuhtidele! Olge hoitud!
Terve põld oli täis väikesi autosid. Tugev tormiiil ja libe tee tegid oma töö.
Nagu näha,oskavad juhid ka ekstreemsetes oludes ohutult sõita.Kummid peaks all ikka paremad olema,teed hooldatud spetsiaalselt nendes riskikohtades ja tee ääres mingi tõke ehk?
Just. Näha jah, et sa katkise kummi tulem. Spetsialist, autol kummid.
No ega sa ise ju ka parem ole, samuti tööõnnetuse tulem!
Pahasti kui kutselised juhid enam sõitmisega hakkama ei saa.
Sellise külgtuulega on ime, et teel püsivad sellised suured autod.
Hea,et kõik rekad ja bussid kraavis pole.Võiks arvata,et suure tuulega pühib kõik tee pealt ära.
Aga pühkis vaid mõne üksiku. Kui asi nõnda hull, oleks enamus kraavis olnud.
elmar. Oled sa üldse suure auto roolis olnud, et targutama siin.
Kaugliinibussiga olen 900 000 km. umbes sõitnud ja pole sellise ilmaga teelt väljas käinud. Targutada polegi vaja vaid sõita osata on tarvis.
Ma ei usu. Sa vast reisijana bussiga sõitnud. Elmar targutaja.
Esiteks elmar. Kutseline juht ei kasuta sõna Kaugliinibuss. Mis asi on Kaugliini buss?
Buss, mis sõidab kaugliinidel. Keeruline, mis?
Miks sa valetad?
Ning ei juhtukski midagi kui klounid poleks ehitanud tee äärde kraave.
Jälle seemneid söönud?
Ja kui kevadveed viivad tee sootuks minema, mida siis ütled?
Ka enne kraavitamist olid teed. Ei viinud neid miski kusagile minema.
Vaata kuidas roomlased teid ehitasid nii kolm tuhat aastat tagasi ja sa üllatud!