Männiku tee rattatee ehitamiseks esitas pakkumise seitse ettevõtet, ehitajat veel välja kuulutatud pole.
Haapsalu ehitusnõuniku Aivar Seina sõnul oli selline pakkumiste arv ootuspärane. „Teede-ehituses on sel aastal töid vähe ja tuntakse huvi ka väiksemate objektide vastu,” ütles Sein.
Mõte hea juhul, kui ka Lihula mnt-d arendama hakatakse. Muidu jõuad mööda Männikut oma ratta seljas sinna.. ja siis palu jumalat, et terveks või ellu jääks…
küll siis hakatakse, korraga ei saa ju
Männiku teel on kohati tohutud veelombid sõiduteel.
ju hea , ei tolma vähemalt
Hea uudis! Lõpuks ometi liigutakse ka sinnakanti. Imestajatele ja muudele asjatundmatutele kroonilistele hädaldajatele selgituseks niipalju, et seal teel on see rattateelõik juba päris karjuv vajadus. Liiguvad ju seal ratastega turistid matkajad, kelle arv suureneb iga aastaga ja ka kohalikud. Elamurajooni arendus on just sealkandis ju käimas. Väga tervitatav projekt!
et enamus väikeautosi, rekkad kasutavad seda teed sadamast tulekuks ja minekuks. Jalakäijale on eriti ohtlik ka Käbi tn vastavalt praamide liikumise graafikule, sest seal puudub isegi kõnnitee!
Ja Haapsalu ümbersõitu saame oodata veel 50. aastat….
tuleb suunata valgevälja teele ja kõik
Mingi kõnnitee vist isegi oleks, aga see kõik autosid täis pargitud. Murekohti on paljy jah, aga lootus on, et tasapisi jõutakse igale poole ja liikuv eluviis tuleb taas au sisse.
sisesel teel on sõidukiirus piiratud 30 alaga, nii et pange märgid üles
Neid röökivaid vajadusi on 3 tk.kuus. Ning nend epärats raha magama panna on mõttetu.
Aa misasi ei ole mõtetu?
milleks seda üldse vaja on , piisab võntküla näitel kiiruskaamera paigaldamisest, mis eriline kant see männiku tee kolgas on, et sinna mitmerajalisi teid ehitada
Teeks siis Herjava kaare rattatee ka lõpuks valmis? Lapsed kõnnivad praegu maanteel.
“Maanteeamet paigaldab sinna kiiruskaamera…ja asi korras.”.
Aga tegelikult vist kas seda kaart enam saabki teha…sinna kerkivad nüüd majad…esimene juba püsti..
aga karjuv vajadus on küll….eriti hull on pimedal ajal, kui inimest märkad viimasel minutil…
isegi kui sõidad lubatud 50-nega ja keegi vastu tuleb…
aga loodame..et tuleb…
Kust see raha küll tuleb,et seda ehitada?
ikka sealt, kust august, kust kusta
Eks see rattatee tuleb jälle sõidutee arvelt…nagu kõik siin linnas…Tallinna mnt. kitsas…Metsa tänav kitsas….lumi vedamata igal pool…Posti tänaval parkida võimatu…ainult nende vitste vahel pead ukerdama…
Maju ei hakka ju sellepärast lammutama, mõelge ka peaga!
Mõelge peaga kas selle kolme ratturi pärast on tarvis selle teega rohkemates kümnetes kordades kasutajatele selga ronida.
Need kolm on võibolla VIP id. Pole mõelnid?
Majad olid ka enne samade kohtade peal….ainult kõnniteed + rattarajad…need on nüüd kokku laiemad, kui on sõidutee osa…ja need kõnniteed on enamus ajast tühjad…nii aastaringi…ja
jäävadki tühjaks…sest tegelikult on Posti tänav väljasuretatud…
Sõitke rattaga, siis on ruumi rohkem, tervis ja tuju ka parem.
Kelle ja milleks seda vaja on?
Nii sooda küsimus.
Kellele on siis vaja ? jube palju rattureid küll, niikuinii sõidavad autoteepeal isegi kui rattatee olemas!
Ei tohigi rattateed olla? Mis ajastust pärit ollakse ja mis selle vastu saab olla?
Samamoodi pole mõtet osta trükipressi mis maksab 500 000 euri selleks, et trükkida 500 ajalehte.
Kui autoteelt on lükatud lumi rattateele, siis kus peab jalgrattur sõitma?
Ning kuidas saab otse üle mere Noarootsi kui jäätee on ära sulanud?
jala, on tervislik
Muidugi tervislik, kas jalgrattaga sõita või jalgsi kõndides ja selleks saab kergliiklustee olemagi.
aga kolm tankisti ja koer