Haapsalu tuleva aasta eelarve järgi on linnavalitsusel võimalus võtta küll veel kolm miljonit eurot laenu, kuid linna finantsjuht Martin Schwindti sõnul pole seda otstarbekas teha.
„Oleme seisus, kus ei ole mõistlik täiendavaid kohustusi võtta,” ütles Schwindt. Juurdelaenamine pole otstarbekas, sest nagu Schwindt ütles, tuleb raha ka tagasi maksta. See summa tuleb saada põhitegevuse tuludest ja põhivara müügist, mida on tuleval aastal Haapsalu linnavalitsusel kokku veidi enam kui 23,1 miljonit eurot.
Haapsalut ja Läänemaad rõhub punausside rohkus! Kuni need ei hävi, ei saa me ka vabaks 🙁
“jäi ajanappuse tõttu tegemata” kui vaadata ehituse algseid ja siis muudetud lõpptähtaegu oli aega küll ja veel?
Olen aastaid töötanud ehitusettevõtjana aga sellist massilist lõpptähtaegade muutmist pole näinud.
Võibolla sellepärast,et Haapsalus on omad mujal vabariigis mitte aksepteeritavad seadused ?
Väga õige. Lõpptähtajad peab kohe alguses hästi kaugele sättima, siis pole selle teema ümber pirisemist, et näe läks üle tähtaja. Hoopis vastupidi, siis hakkab kiituseid tulema, et näe aasta varem saadi valmis, kui oli lubatud.
Igal linnal ja riigil ongi suured laenu koormused. Selline see elu ongi. Igal inimesel samuti oma laenu koormus. Inimesed sellest ajalehes ei pasunda. See ei vähenda ju laenu makset. Maksta igas kuus ju nagunii tuleb.
Võlg on koguaeg olnud, loogiline ju, kuidas muidu kõike arendada. Ei saa aru mida selliste kirjatükkidega öelda tahetakse. Mind huvitab hoopis see euribori tõusu mõju laenudele
Mis tas ikka huvitavat, varsti palju odavaid kortereid/maju müügis… Nende nimel tuleb hetkel igapaeva asjadel säästa!
Linn on kogu aeg kõrvuni võlgades olnud. Ridala vald tehtii kiiresti käibevahenditeks ja kulutati ära. Rasked ajad on veel ees. Selle kõrval on peatänav lausa sile ja läikiv kui linnapea peanupp.
Hea võrdlus…….
Arvestage veidi ka vigade paranduse fondi, et graanitkillustikuga peatänavale lõpuks asfalt maha panna.. Kaua sa sõidad selle pooliku tee peal.
Põhjanaabrid tulevad teevad selle korda, aga praegu peab selleks raha koguma, sest nood pole mitte odavad poisid
Hea tähelepanek. Tegid karja ringi korda, küll laovad selle kiviaia ka sirgeks
noo mingid rääkimised vist on juba käinud ju. Midagi kindlat veel muidugi ei ole, loodetakse vajumise peale, aga pinnas all tambiti liiga tihkeks, nii et paikavajumist pole vast loota, jääb ikka sommide õlule see töö ära teha
Küll vajuks, kui autod sõidaks
Mina küll oma autoga kivi aiale sõitma ei lähe!
See ju linnavaltsuse taotlus oligi
Jalgsi võib ju kah käija. Ja oleks siis targem selline auto osta, mis iga loksutamise peale laiali ei laguneks
Kui rahvas valib natuke teistsuguse volikogu võib Posti tänava isegi siledaks saada. Ei üllatuks, kui asfald ongi kõige taskukohasem variant. Neile, kes usuvad kiviaia oskuslikku ümberladumist soomlaste poolt kallan natuke külma vett krae vahele. Minge Posti tänava sõiduteele ja mõõtke 1 ruutmeetri sillutispinna & vuugivahede suhe. Siis minge Karja tänavale ja tehke sama. Ma ise pole joonlaua või šablooniga kohal käinud, kuid silmaga on näha, et Posti tänava vuugivahed (1-4 cm) on mitu korda laiemad Karja t. vuugivahedest (0-1 cm). See tähendab, et ladudes Posti t. autotee ilma hiigelvuukideta jääks hulk kive (pakun ca 1/4) puudu.
Kuressaare terve kesklinna mureneva sillutise asemele leiti kena saaremaavallalik lahendus – raha pole, las laguneb! 😉