Malle-Liisa Raigla fotod
Haapsalus käib Vaba ja Vee ristmikul, Krahviaia ääres uue parkla ehitus. Lisaks praegu töös olevale parklale ehitab hanke võitnud Ottson OÜ uue parkla ka Vee ja Kopli tänava ristmikule ja kultuurimaja kõrvale Vaba tänavale. Kokku saab linn parklate ehitustega juurde 75 parkimiskohta.
Lisaks kolmele parklale ehitab Ottson OÜ ka kõnniteed. Üks viib Vee tänavalt mööda Vaba tänavat bussipeatuseni, teine läheb ehitatava parkla ja Krahviaia vahelt tennisekeskuse sissesõiduni. Uus kõnnitee tuleb ka teise Vee tänava küljele.
Kuigi kõik kolm parklat on praegu aedadega ümbritsetud, käivad tööd vaid Krahviaia nurgas. Järk-järgult liiguvad ehitajad edasi. Kultuurimaja kõrvale tulevast parklast on ehitajad väiksemad puud maha võtnud, kuid ohtlikumad ja teele kaldu olevad puud on veel alles. Nende eemaldamiseks on ehitajatel plaanis tellida eritehnika, et need ohutult eemaldada. Eemaldatud puude asemele tulevad Vaba tänavale uued puud.
Haapsalu kultuurikeskuse juht Gülnar Murumägi ütles, et parkla oli kultuurimaja kõrvale planeeritud juba kultuurimaja remondi ajal enam kui kümme aastat tagasi, kuid siis ei ehitatud parklat välja.
Kolme parkla ehitus läheb linnale maksma 390 000 eurot ja valmis saavad parklad 25. augustiks.
Ei leia Vee tn parklate ja kõnnitee detailplaneeringut linnavalitsuse kodulehelt.
Kas see kaubamaja parkla ehitatakse coopi rahadega või linna/riigi rahadega ?
Mis tähtsust sel on?
Millal see Jaani ja Metsa tänava vahele jääv Vee tänava lõik jalakäijasõbralikuks tehakse? Kahesuunaline autoliiklus, aga kõnnitee sisuliselt puudub. Tegu pole ju mingi magistraaliga, vaid promenaadi, vanalinna ja linnuse vahetu ümbrusega.
Oskab keegi kommenteerida, kas Vee tn tuleb kõnnitee ka?
….kauaootatud kõnnitee tuleb.
Jääb arusaam, et auto on Haapsalus privileeg ja jalakäija vaadaku ise kuidas liikuda saab.
Ei ole ju nii! Milline vale. Just vastupidi. Inimesed siin kiruvad, et autoteid tehakse liiga kitsaks, et kas jalakäijatel on tõepoolest niipalju ruumi vaja jne. Iga uus tee liigub jalakäijate ja kergliikluse toetuse suunal. Näited on tallinna maantee, posti tänav, metsa tänava jupp mis korda tehti. Kuhu pole veel jõutud remontima, seal selge see, et ei ole veel midagi sellist. Euroopa Liidu üldine hoiak on ju autoliikluse vähendamine linnades, nende keskustes. Seda meie projekteerijad suure õhinaga teha üritavadki, projekteerides auto kasutamise linnas mitte nii mugavaks. Ole teadlik!
Vasikaholmi kõrval ruumi küll.
Tõsi, aga kas sa tõesti arvad, et turist hakkab sealt jala kesklinna minema? Reaalsus saab ikka see olema, et kõik tänavad, mis vähegi Lossihoovile lähemal, on mõlemalt poolt täis pargitud.
Tõesti arvan et hakkab jala minema !!!!!!
Ega ikka ei hakka küll
Minna 300 meetrit mööda mere äärt ka imetleda Haapsalu siluetti!?
jälle hea põhjus puude maha nottimiseks. plusspunktid.
…….miinuspunktid teile ja tegele oma kodu korda tegemisega
No ei saa ilma nututa, täitsa uskumatu. Mõni kohe vastandab end igas teemas. Tee mida iganes või ära tee, ikka leiab pirisemist.
Nii need puud kaovad Haapsalus🥀🥀🥀
Millised puud kadunud on?
Hea uudis, muidu on suvel jälle kõik tänavad ja väravaesised täis pargitud.
Vasikaholmiplats suvel pooltühi ….sinna kõik sinna..!!!
Tehke nüüd Kaubamajaees rohelineplats puhtaks asfalt peale….😡😡😡