Malle-Liisa Raigla fotod
Täna hommikul alustasid YIT Eesti ASi töömehed pärast talvist tehnoloogilist pausi Posti tänava remondiga.
Esimesena alustasid töömehed talveks pandud teekatte eemaldamist, et tee oleks talvel liiklusele avatud.
Kuigi remont algas alles täna, on tee liiklusele suletud olnud juba möödunud nädala esmaspäevast. Varem on Posti tänava objektijuht Riho Tahker selgitanud, et tee suletakse varem, et inimesed harjuksid taas uue liikluskorraga.
Posti tänava remont algas mullu 5. juulil ja pidanuks valmis saama tänavu 31. jaanuariks. Novembri lõpus saabunud külma tõttu pandi tee-ehitus detsembrist pausile ja tee avati liiklusele ühesuunalisena.
Posti tänav peaks lõplikult valmima juunis.
Posti tänava remont läheb linnale maksma üle 3,6 miljoni euro. Miljon eurot sai linn riigilt transiitteede korrastamise toetust ja 303 000 eurot on nn koroonaraha. Ülejäänud summa ehk omaosaluse tagab linn laenurahaga.
See on suur ja võimas projekt selles linnas, millalgi pidi selle ära tegema ja minuarust laenuvõtt oli ka nii täpselt õigel ajal tehtud. Läihiaastakümmnetel enam nii odavalt ei saa. Varsti saab linn omale kaasaegse ja ilusa peatänava. Vägev! Jõudu töömeestele!
Tundub ikka imelik, et sõidutee ja kõnnitee on ühe laiused, linnas on endiselt ka autod liikvel, mitte ainult jalgrattad
Kommenteerija kirjutas, et kaasaegne tänav on tulemas. Rõhk sõnal kaasaegne. Kui te veel ei tea, siis esiteks pole seal tulemas kõrgemal tasandil mitte ainult kõnnitee, vaid ka eraldi kergliiklustee, mis oluliselt tagab seal sõitjate turvalisust. Teiseks on EU s juba pikemat aega trend autoliikluse piiramine linnade keskustes, tehes seda teede kitsendamiste ja parkimiskohtade vähesuse-kalliduse abil. Nii, et kaasaegne on õige sõna ja mis selle vastu küll saaks olla, kui meenutada missugune romude ja autode rida oli päevad läbi teeääres , pluss vingerdavad ratturid autode vahel. Minuarust polnud päris normaalne olukord, mõtlesingi tol ajal, et millal muutused tulevad. Autosid lisandub tuhandeid… Loe rohkem »
Selle peale võib mürki võtta, et aasta pärast pole ikka veel valmis
Ai jälle tüdruku nime kasutad. Sa sündisid ju poisina. Ei?
Mingit mürki mulle pole vaja, mõne kuu pärast sõidan ilusal teel Kes ei taha, ärgu sõitku ja mossitagu/ussitagu edasi.
Loodame, et Force Majore, maakeeli Eestis igaaastane talv, jälle tembutama ei hakka ja ehituse lõpptähtaeg lõputult venima…Siis äkki leiaks LV ka aega omale selgeks teha, mida tähendavad möisted ehituse lõpptähtaeg ja Force Majore…
Ehituse täpse lõpu kuupäeva ütleja valetab.
Seda minagi, ütlesid ju linnaisad isegi, et ehitus lõppeb jaanuaris 2022, ainult ootamatu Force Majore tuli vahele…
Ega linnaisad ehita!
Aprill käes ja pole kevadest pääsu nii et jõudu tööle .
Kas liiga külm polegi või? Öösiti valitsevad miinuskraadid ja lähiajal lubas lund maha sadada.
Kus see külm,kui puugid juba väljas?
Lisaks on maa külmunud aga pohh,niikuinii plaaniti ju 31.jaanuariks valmis teha ja kive laduda 😀 Eriline aju peab olema kes sellise ajakavaga hanke teeb-tahtlik tüng
To Erkki: Tahtlik muidugi aga eks varasemad soojad talved tekitasid ‘õigustatud lootuse’ (võib olla koguni veendumuse), et ka tänavu jäävad püsima plusskraadid. No ei jäänud! Kuna Posti t. on lõunasuunaline, sulavad kõnniteede alused ehk siiski piisavalt üles. Mida 0° ümber kõikuv temperatuur tegelikult tähendab, on huvitav vaadata puude varjus olevatel radadel. Nt. raudteetamm Suure trummist Uuemõisa poole oli jääs alles paar päeva tagasi, Paralepa suusarajad samuti.
Täna hommikul telekas esinenud Haapsalu LV kõnemees andis reporterile mõista, et kõnniteed, erinevalt sõiduteest, ei lähe ehk liiga käest ära, kui sillutis poolkülmunud pinnale laduda. Ülearu pikk talv sunnib linnavalitsust riskima? … Eestis on aga tänavu tõesti huvitav talv. +/-2 kraadi ümber 0° kestab juba neljandat (?) kuud. Ja võib kesta veel kes teab kui kaua. Mai lõpuni? Suvine poolaasta võiks tulla sama stabiilne aga +/-2 kraadi ümber 20°C!
Martin poiss sina või?