Haapsalu linnavalitsus tellis firmalt T-Konsult Posti tänava ekspertiisi, et saada vastus, kas YIT AS on kasutanud tänava ehituseks õiget tehnoloogiat.
„Praegu vaidleme ehitajaga, ehitaja ei taha vigu tunnistada. Sellepärast tellisime sõltumatu ekspertiisi,” ütles Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu. Ta lisas, et ehitaja garantii Posti tänavale kestab 2027. aastani. Ekspertiis läheb linnale maksma ligi 6000 eurot.
Ekspertiis peab välja selgitama, kas Posti tänava ehitusel on kõikjal kasutatud õiget tehnoloogiat. Peamiselt
Kas linnarahvas ka ekspertiisitulemustega tutvuda saab, või salastatakae 75 eks aastaka?
Kõik on kõige paremas korras. Hetkel on linnaviletsuses arutlusel eelnõu, et nii kiirabi, kui päästeteenistus, hakkavad uuest aastast liikuma vaid kastiratastega. Siis on peatänava kõrval ilus sile tee ja pole mingeid probleeme. Suklese Puiesteed on lihtsalt ilus vaadata ja mõelda, et küll on ikka hea, et ükski auto seal enam ei sõida. Edasi seltsimehed!
2000 aastat tagasi oli Rooma sõduritel sõjaretkele minnes ka parem tee.
Ekspertiisi peaks tellima sellele kes sellise katte sinna vlis.
Täiesti vale kate sõiduteeks kõlbmatu ju. Kuidas Te veel siiani seda aru ei saaaaa?
Tänav sobib ajaloolise fooniga, Liivi sõja
lõppu
See on järjekodne tõestus, et valimised peaksid olema iga 2 aasta tagant. Kui poleks valimis ei oleks ka ekspertiisi. Iga autoomanikust linnaelanik sai kohe peale tee valmimist aru, et asi ei ole õige. Ainult linnavõim oli tulemiga rahu. Mis siis nüüd juhtus innar? tee on katki?
– kasutan Haapsalus liikumiseks oma jalgu ja ei virise. Olen tänulik, et see tänav on vähendanud autode massi Posti tänaval.
Minge õue jalutama ning säästke raha (ravimite) pealt.
Sinu meelest toimub kauba- ja prügivedu kõik seljakotiga, samuti kõik töösõidud (näiteks torumehed) jalutavad pump ja vooli üle õla? Kus selliseid ajuhiiglasi tehakse?
Vabanda, kui tihti torumees peaks sõitma kui kõik ühe korraga kaasa võetud. Mina arvan, et see torumees töötab väga kehvasti. Sama kehtib ka prügautode kohta.
Posti tänav on tühi, aga lagunenud kõrval tänavatel käib vilgas kihutamine hoolimata 30km/h siltidest, sest igale poole peab ringiga sõitma. Selle tulemuse jaoks oligi vaja linna eelarve selle kiviga vaeseks kulutada.
Kas 35 km/h on vilgas kihutamine? See on midagi uut!
Sina torumees pole eluski tööriista käes hoidnud, muidu teaksid kui palju erinevaid materjale ja tööriistu vahel tarvis läheb, mida esimese hooga ei tea kaasa võtta.
on alati kõikse targem 😀
Näha on, et kommenteerimise hetkel olid sul ravimid võtmata.
kes magas maha Tln.mnt ja Tamme tn. ringristmiku? See foori variant on ikka ilge jama. Projekt peab teil (LV) siiani alles olema ja kevadel hakake pihta.
mis sellel fooril viga on?
Tee omale kodus ringe niipalju tahad.
Soovin oma kiviaiale ka ekspertiisi…
Jalgrattaga sõitmine sel tänaval mitu korda päevas edasi- tagasi, aitab ennetada eesnäärme vaevuseid. Ise teen seda juba ammu.
Ma pole piki Posti t. autoteed veel kordagi rattaga sõitnud. Aga uroloogi jutus on iva: Äsjavalminud viaduktide puhul olevat traditsioon, et koormuskatsete ajaks pannakse arhitekt ja peainsener silla alla seisma, kus ellu jäädes saavad nad Jumalalt tunnustuse hea töö eest. Uuel peatänaval võiks teha sarnase katse, lastes vastutavatel isikutel läbida seda erinevate sõidukitega ja jala. Ühe katsevahendina näen raudteemuuseumi kolme täismetallrattaga velodresiini. Või ükspuha millist raudrehvidega kahe-kolmerattalist. Kes sellega veetorni juurest Vaba tn. ristmikuni jõuab, saab mädali rinda. Vajadusel võib pöörduda otse EMO-sse (mööda Vaba t. ideaalset asfaldi). Võib olla kujuneks ekstreemse kolina ja rappumisega kihutavate raudrattaliste võidusõidust Haapsalu uus… Loe rohkem »
Vaevalt uroloog Tallinnast siia rattaga sõitma tuleb.Sa oled isehakanud uroloog siis.Minuteada käib Peep paar korda kuus siin vastuvõtte tegemas.Ei temal pole aega siin rattaga rallitada.