Haapsalu Posti tänava remondi jätkumine lükkus kevadesse. Kannatame ära – saame kõik aru, et olukord on ajutine.
Kuid imestan juba remondi algusest peale: miks ei peeta jalakäijaid vääriliseks, et laotada maha kõndimist hõlbustavaid kummimatte?
Eriti omal kohal oleksid matid olnud tee-ehituse alguses, kui tuli remonttööde ühest kohast teise liikumise tõttu kõndida iga päev eri kohtadest ning täpselt ei olnud aru saada, kust tohib käia ja kust üldse pääseb läbi.
Hea küll, oleks olnud tüütu iga päev matte lohistada. Praegu aga, kui tee-ehitus läheb uuesti lahti alles kevadel, näitab sund mitu kuud konarlikel kividel komberdada minu arvates ehitaja lugupidamatust Haapsalu inimeste suhtes. Me saame kõik aru, et remont on vajalik ja pärast on parem kui varem, kuid kõndimist hõlbustavad kummimatid (silma järgi sarnased nagu staadionidel nt kaugushüppe hoojooksuks) oleks ju lihtne lahendus. Näiteks tee-ehitustel Tallinnas on taolised matid tavaline nähtus. Kas meie linnas elab liiga vähe inimesi, et niisugust kulutust teha? Kas ei võiks linn ehitajalt säärast asja nõuda?
Mina olen terve inimene, aga piinlen praegustel kividel balansseerides parasjagu, pealegi määrivad valged kivid jalanõusid. Ei taha aga ette kujutada, mida tunnevad vanemad või liikumisraskustega inimesed, samuti näiteks vankrites laste vanemad.
Haapsalu elanik
(nimi on toimetusele teada)
küll ühtegi kõndijat, kellele oleks killustikul kõndimine ebamugav ja autod sõitsid rahulikult.
Teeme valmis siis näeme,et tahtsime parimat aga välja kukkus nagu alati.Peale valmimist kaagutame veel aastakese siis harjume sellega ära sest selle aja peale tulevad kraesse veel suuremad jamad millest ….. !
Ehitaja käitub nii nagu tellija lubab käituda.
Jutt jumaa tõsi. Killustikust kõnnitee pole normaalne. kivbid lõhuvad ka jalanõusid.
on nagu on, vingumine asja ei paranda. Raske uskuda, et kellelgi killustikul käimise pärast tegemata jääb. Punnitage ja hädaldage palju tahate- päike tõuseb ikka idast. Ja sellega arvestab ka linnavalitsus ja ehitaja, sest tee kuidas tahad, kõik ikka rahul ei ole- ja kokkuvõttes ei olegi vahet, las olla nagu on. Kelle asi.
Ma ei saa aru linnaametnike sellisest suhtumisest oma kodanikesse. Ja Karilaid jagas veel meie, kui maksumaksjate taskust neile veel preemiat. Häbi peaks olema. Jääb arusaamatuks, miks selliste ilmadega nüüd kõnniteid teha ei saa? Kui alus on korralikult tehtud, siis saab ka külmadega plaate panna, varemgi Haapsalus sedasi tehtud. On see ükskõiksus ja tahte puudus?
Milleks hiljem garantiiremonti käia tegemas? Siis saab jälle vinguda, et miks tehti külmal ajal jne. Ennemgi pandud? Ennemgi käidud hiljem korduvalt parandamas ka. Pole õige valel ajal teha
Ei oleks tark tegu praegu seal üldse mingeid töid teha, kohe tulevad uued miinuskraadid ja kõik mis talvel pandud hakkab kevadel maa sulades liikuma ja logisema. Mattidega on see lugu, et kui pealt vihmast märg ja tuleb külm on matid libedad , kukud veel hullemini kui praeguste konarustega. Kõige targem on seda tänavat praegu kasutada nii vähe kui võimalik
nende laiade trotuaaride ehituseks on võetud vist vanadest vene filmidest , kus tovarizid , hõlmad laiali, karmozka käes, pläru suus ja kahel pool mitu devuzkat käevangus, piki tänavat edasi-tagasi tilberdades kultuurat teevad, vaja veel mõned kohad morozeno putkadele ja gazasiropi automaatidele leida, idüll missugune
seal posti tänaval, vaadake praegu milline näeb see tänav välja , kui maksima esine tänava teine pool on parkivaid autosid täis, kuidas teistel liigelda, see tänav tulebki teha parklaks, kogu pikkuses, , kellegi vaim oli ikka väga vaene, seda jama projekteerides, mujal maailmas on peatänavad ikka tuleviku tarbeks laiad ehitatud, siin toimiti vastupidiselt, arvati, et kogu haapsalu hakkab rataste ja ruladega seal sõitma, aga seda juhtub ainult soojal perioodil ehk, nii et täielik fiasko, kõlbab ehk promenaadiks
Misasja. Siin te eksite. Tänav ongi projekteeritud tuleviku liiklemist arvesse võttes. Seda tehakse ka välismaa linbades, ehk kitsad autoteed linna sees, kuna eesmärk on ju autostumise vähendamine EU liidus, seda just linnade keskustes.Nii et olge ikka kursis selle imelise liidu ideede ja plaanidega, meil paraku võetakse kõik suure õhinaga enne direktiive juba kasutusele. Enne paremaks ei lähe kui üliaktiivseid minema ei saa.
Olen poolt, et haapsallane liigelgu kodumail jalgsi või rattaga. Aga konks on selles, et teooria ei pruugi praktikaga kattuda. Vanalinna ja eriti Posti t. äärse käigushoidmiseks oli ehk just 2 pikka parkimisrida 4-realisel sõiduteel ideaalne. Kust üldse tekkis mõte, et seal pargivad-peatuvad valdavalt kohalikud? Äkki parkisid hoopis kaugemalt tulijad ning mitte lõbu vaid asja pärast (apteegid, loomakliinik, notarid, Maxima)? Või juhukülalised/läbisõitjad, kes keerulisema parkimiskorralduse puhul poleks hakanud peatumagi? Nüüd, kus uus peatee juba valmis, jääb loota LV jumalikule ettenägemisvõimele. St. bürjelid natuke mossitavad aga homme tulevad tööle jalgsi või veloga, täites tühjad trotuaarid töörahva rongkäiguga. Või et Posti tänavalt kaovad… Loe rohkem »
tänav tuleb ka jalkäijatele teha ühesuunaliseks, teist suunda sab kasutada kas Kalda tn või Metsa tn.
Mujal maailmas on taolised kesksed äritänavad tehtud täiesti autovabaks. Seega oleks võinud selle nire tänava keskel tõesti ära jätta, ning katta kogu tänav ühtlaselt tänavakividega.
Kas teie sõidate kombainiga vä?
Probleem on tõsine. Olen näinud ka rulaatoriga vanureid seal killustikul liikumas. Kohutavalt piinlik on siis meie linna pärast.
Jube häbi on, kohutavalt piinlik. Ei teagi kuhu häbenema minna, keldrisse võibolla. Hea et see pandeemia on muidu peaks koguaeg häbenema kohutavalt turistide ees ka veel.
turistid suhtuvad asjasse täiesti rahulikult. Tunne rõõmu, et tee saab korda. Turistile meeldibki ekstreemsus, ta otsibki midagi, mis on teistmoodi.
No kas see linn nimega HAAPSALU on meie inimeste kodulinn või kogu see viletsa väljanägemisega POSTI tn. ongi sellise tobeda projekti tulemusel mõeldud ekstreemsusteks turistidele. Kuidagi ei silme eest vana hubane suurte puudega armas peatänav.
See pole kohe kindlasti see, mida lootsime. Milleks need Hiina odavate nn.ilukividega saared iga paari meetri tagant, kas igale tuleb nimeline mälestuspink neile kes selle kobarkäkkprojekti koostasid ja vastu võtsid
Teeremondi ajal ei ole mitte kellelgi hea liigelda, mitte kunagi. Mõistmist, kannatust ja aru saamist – kõik saab korda. “Sellise “häbi” kartuses ei saaks ühtki tänavat pealtpooltki siluda, rääkimata lausremondist.
kuni 50 aastane pole mingi vanur ja arvan, et juba selles eas on aega küll ja käiakse jala ja sõidetakse autoga. Aga kui tee ei toimi, saab alati vigu parandada. Köik need tänava nurkadele tekitatud arusaamatud kumerad ei millegi jaoks maatükid saab ära kaotada ja kogu tänava ulatuses saab tekitada parkimisribad kuni puukesteni. Joonistada kõnniteele jalgratta sõidu ja koerajalutamise rajad. Puudu ei jää midagi, kõik nagu euronöuded ette näevad.
Võib olla kodanikule sobiks punane vaip!?
No mida sa mõnitad? Halb olla või?
Käigu teist teed pidi siis, milles see krdi mure on. Tegemist on poolelioleva objektiga ja kõrvalistel isikutel objektil viibimine keelatud !!!!!