3. veebruarist on SEB Haapsalu kontor klientidele avatud tööpäeviti viis tundi kell 9-14.
„Pangateenuste kasutamine on ajas muutunud. Kliendid käivad pangakontoris peamiselt rahaasjades nõu saamas ja lepinguid sõlmimas. Igapäevased tehingud ja suur osa tootelepingutest sõlmitakse mugavalt ilma kontorisse tulemata internetipangas või mobiili vahendusel. Sellest tulenevalt on kontorite külastatavus meie kontorites kahanenud aastaga kolmandiku võrra,“ kommenteeris SEB kontorivõrgu juht Indrek Lass.
Lisaks Haapsalu kontorile suletakse tööpäeviti kell kaks pärastlõunal ka Kuressaare kontor.
„SEB Haapsalu ja Kuressaare kontorite klientide kasutuses on 24 tundi töötav internetipank koos kaasaegse videokohtumiste ja -nõustamise võimalusega, mobiilirakendus ning ööpäevaringne klienditugi. Haapsalu ja Kuressaare kontorites on ka tulevikus võimalik saada nõustamist pärastlõunasel ajal, selleks tuleb aga eelnevalt aeg kokku leppida,“ lisas Lass.
Seega paraneb ühtlasi ka klientide teenindus, Aitäh!
Kõigepealt tasuliseks pangas maksmine ja kui selle harjumuse rahvast välja saab siis tasuliseks ka interneeduses tehtud makse, koguni konto omamine…kuhu edasi. Tere tulemast uued pangad kes panganduse pea pealt uuesti jalgadele pööraks: hoiustan oma raha, pank maksab mulle(mitte endale minu rahast nagu praegu) intressi, sellelt mis teenib välja laenamiselt.
Muuseas palju parem on arveid pangas maksta, veel parem kui selleks peab järjekorras seisma, siis kulutab inimene vähem, saastab loodust vähem, säästab rohkem jne…elamegi paremas maailmas. Raha teenimine ei ole mugav, miks peab seda olema kulutamine?
Soovitus. Tee endale pank, hoia teenustasud nullis ja rahvas tuleb sinna panka.
Siis näitsikutel aega lapp kätte võtta ja kaubamaja automaadi nupud puhtaks teha. Või peab seda iga klient ise tegema?
Selle jaoks on hooldusfirma.
Aga siis palgaku koristusfirma. Või pole neil selleks raha?
Kus näed viga laita, seal mine ja aita .
Pöördu õigesse kohta, SEB ei tegele automaatidega.