Galerii: Riisipere-Turba raudteelõik – kuus kilomeetrit, kaheksa miljonit eurot

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Rongiootaja Turbas. Foto: Urmas Lauri

Rongiootaja Turbas. Foto: Urmas Lauri

Reisirongiliiklus Turbast algab pidulikult 9. detsembril. Praegu käivad veel ehitustööd, sellele järgnevad rongide testsõidud.

2019-10-22 Riisipere-Turba raudtee. Fotod: Urmas Lauri

2017-05-19 Riisipere-Turba raudtee. Fotod Urmas Lauri

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
11 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Need
5 aastat tagasi

kaarjad postid meenutavad Auswitshi koonduslaagris nähtut.

Sass S
5 aastat tagasi

Nüüd edasi Risti aga vingujatele mis siin riigis üldse kasumlik on .

maal te rongile ei pääse
5 aastat tagasi
Reply to  Sass S

Eriarvamus pole vingumine. See on tõsi küll, kas meil tehakse mõistlikke otsuseid? EI. Kui midagi kusagil kellegi peas otsustatud on (millega endale ja parteile plusspunkte saada), siis see ka varem või hiljem ära tehakse. Kahjumi tootmise maksavad kõik kinni ja tulevased valitsejad samuti (oma populaarsusega).

uskmatu-toomas
5 aastat tagasi

Kunagi meie suured targad unistasid õnnelikest üksiktaludest,lõhkusid ja lammutasid töötava süsteemi mis kindlasti oleks vajanud ka natuke muutmist ja mis välja tuli-üle kivide ja kändude ikkagi suurtootmine.Nüüd ehitame Rayl Balticut etteteades,et see on kahjumlik aga Haapsalu rong on jäädavalt läinud mineviku ! Nostalgia on hea aga seda ainult niiaua kui see
toimub nostalgitseja rahakoti peal.

Nimi (vabatahtlik)
5 aastat tagasi
Reply to  uskmatu-toomas

Šveits, Norra, Iirimaa ja enamik nn vanast Euroopast, kas need on riigid mida loetakse maailma parimaiks selle tõttu, et neil on maal suured ja efektiivsed suurtootmisüksused? Lineaarne mõtlemine on liiga levinud. Oleme mõnekümne aataga samas olukorras kus sügavamal nõuka ajal – vajame taas samade “vennas”
vabariikide tööjõudu nagu õhku, et me tööd tegemata ei jääks. Kuidas me selle saavutuseni oleme jõudnud?

RBkutu
4 aastat tagasi
Reply to  uskmatu-toomas

RB ehitusega on ju lõpp. Meie ametlik meedia pole seda öelnud aga uudiseid saab ka muudest naaberriikidest.

Tolmu Ahv
5 aastat tagasi

Eks unistada võib.Aga ma pole iial nõus teiste unistusi oma maksudest igavesti doteerima. Sest kaubavedu pole ja ei tule ning ilma selleta ei tasu Haapsalu raudtee end iial ära. Piletitulust ei jätku isegi vedurijuhtide ja ametnike palkadeks.Juba praegu on iga tund Tallinna vahet sõitvad bussid pooltühjad ja ainult viies kohas peatuv rong poolitab kaitsetaraga pool Läänemaad.

Kas sa Tolmu Ahv
5 aastat tagasi
Reply to  Tolmu Ahv

oled lugenud kokku kõik 2019 surmaga ja raskete kehavigastustega avariid Ääsmäe Rohuküla maanteel? Vaata kui lähed autoga päälinna ja teatrikohviku konjakit sai arvustades rohkem tarbitud kui vaja siis on see parim variant Baltast Haapsallu saada. On siis libe või konnad teel. Muidugi kui sa töll ei taha oma rondiga jõudu proovida porgandiga ülesõidul või üritad seal enekat teha. Isegi siis on see mulle kasulik, et saan teha sinust pilte ja neid meediale saata. Unusta see kaubavedu. Mis on tähtsam, kas lattu toodetud kaup, mida keegi kunagigi ei vaja või inimeste turvaline liikumine aastaringselt? Aga edu sulle liikluskindlustuse maksmisel.

Ega
5 aastat tagasi
Reply to  Tolmu Ahv

see mingi kohaliku tähtsusega objekt pole kus Jüris ja Marid söitma hakkavad. See on Saksamaa järjekordne “raudtee projekt”. Need on ammused, vanad vötted maailma vallutada.

Juhan
5 aastat tagasi

Hea töö!

maainimene
5 aastat tagasi
Reply to  Juhan

EI hakka sealt Baltast ühtegi porgandit nii hilisel tunnil Rissa tulema, et jõuaksid teatrist kas kainelt v. svipsis peaga rongile.