Eelmisel neljapäeval Haapsalu kultuurikeskuses Läänemaa inimestega kohtunud Reformierakonna juht Kaja Kallas ütles, et infrastruktuuri rajamine erasektori kaasabil tasub end ära vaid siis, kui on kindel, et muul viisil see lähima 15 aasta jooksul teoks ei saa.
Varemgi teemaks olnud võimaluse ehitada maanteid ja ka raudteed avaliku ja erasektori koostöös (ingl. k public-private partnership e PPP) pakkus suvel taas välja rahandusminister Martin Helme (EKRE). Hiljuti ütles ka ettevõtja Raivo Vare Lääne Elule, et tema hinnangul on PPP Haapsallu raudtee jaoks hea lahendus.
Küll ehitatakse korda mööda nii Saaremaa silda kui Haapsalu raudteed.Esimese suhtes on küsimus – kas silda on vaja saarlastele või sinna laaberdama tormavatele untsantsakatele.Teise suhtes on kindel,et see esimene lõik tasub ennast ajapikku ära aga kuni Haapsaluni on see ehitus kahjumlik ja selleks ka jääb !
Unistada tuleb suurelt aga mitte napakalt !
Ega selle papa 10 milli paigutamine nii riskivaba polegi
Nii tänaseid kui varasemaid kommentaare lugedes on selgeks saanud, et oravate vastased just tarkusega ei hiilga.
Haapsalu raudtee ehitamine 1km aastas oleks täpselt see parim lahendus, mida oravad parima meelega teeksid. Pealegi saaks siis igal aastal 30% kõrvale kantida ning veel päris mitmed valimised jms. ära finantseerida!
Mitmest punktist siin väidetav kõrvalekantimine koosneb? Loetle. Tead, aga ei ütle? Miks siis? Tühi tuul ja soe õhk.
Mina olen Kallase kaasamise osas kõhkleval seisukohal. Viimasel ajal on, üle päeva Kallased, korda-mööda lehes, et mida neist keegi arvab, või mõtleb.
Pole kahtlustki. Erasektor loeb raha, riik, paraku, alati mitte. Kaasatakse eraraha, läheb kasutajale hiljem see kalliks maksma.
Mis on hea Helmelde perele on paha Kallastele, mis on hea Kallaste vargaperele on aga paha Eestile.Nii lihtne ongi…