Kui tavaliselt juhtub teede intensiivne lagunemine kevadel, siis tänavune muutliku ilmaga talv on teinud paljudes Eesti paikades teekattele liiga juba varem, vahendab ERRi uudisteportaal.
Põhjusteks on miinus- ja plusskraadide pidev vaheldumine, aga ka jäite tõrjumiseks teele puistatud kloriidid.
Konkreetselt Haapsalus on lisaprobleemiks väikestele tänavatele suunatud transiitliiklus. Sealse olukorra teeb keerulisemaks see, et linna kõige suurema tänava, Tallinna maantee üks lõik on sügisest alates remondi tõttu suletud ja raskeveokid läbivad kõrvaltänavaid.
Haapsalu aselinnapea Peeter Vikman ütles, et linna eelarves on aastaks teedehoolduseks ettenähtud veidi üle 300 000 euro ja praegu ollakse seisus, kus auke parandatakse juba suvise hooldusraha arvelt.
“Näiteks Lääne maakonnas on juba kulunud selle talvega 1800 tonni soola, mida on rohkem kui eelmisel talvel ja üle-eelmisel talvel. Me ikkagi sõltume ilmast ja peame vastavalt ilmataadi pakutule reageerima ja hoidma teed korras,” rääkis maanteeameti Lääne regiooni hooldevaldkonna juht Hannes Vaidla.
Sukles ja Karilaid vaid kiidavad üksteist meedias. Paraku see “abielu” on linna sisuliselt stagnatsiooni viinud. Nii mannetut linnapea abi kui Vikman pole varem nähtud. Lahti lasta ei saa. Karilaiu mees
Rahapuudusest nii laialt rääkimine teeb ettevaatlikuks. Midagi on plaanis odavalt maha müüa. Jalaka tänaval, vanas Linnamajanduse tootmisbaasis, käib mingi toimetamine. Krunt on juba pooleks tehtud, tootmismaast saanud elamumaa, lammutusluba välja antud. Ootame huviga uudiseid. LE võiks ka silma peal hoida.
Selleks peab vastutustunne olema, Haapsalu linnapeal see puudub. Tema arust kõik tiptop
Sukles, ega tagasi ei ole plaanis astuda?
Täis oled või?
Ei saagi aru, kelle kohta see nüüd käis, minu või Arvaja? Mind tõsimeeli paneb imestama, kui kaua ja truualamlikult on haapsalu rahvas talunud täiesti teovõimetut linnavalitsust eesotsas Suklesega ja volikogu eesotsas Karilaiuga. Kas tõesti teile peale suvise palagani muud vaja polegi?
Sukles ei tea mida tähendab vastutus
Linnahärra võiks linnarahvale arusaadavalt selgitada, miks ei ole võimalik remonditavat lõiku Tallinna maanteel praegu kasutada ja miks ei ole võimalik remondi ajal ühte sõidurada lahti hoida( valgusfoorid jmt). Maanteid ju remonditakse niimoodi. Teeremondiprojektide üheks osaks on tavaliselt liiklusskeem. kas see on tehti ja kas sellele tehti ka ekspertiis?
Skeem tehti. Paraku jäi originaal talumehe kõrtsi koos papist õllealusega millele see joonistatud oli.
Nii hull ei ole Haapsalus teede olukord mitte kunagi olnud!
ja läheb veel hullemaks😃
Raha paistab nii otsas olevat, et Viieristilt veetakse kangelaslikult 3 tonnise kandejõuga Linnahoolduse veoautoga lund ära. Ise loome takistusi, millega siis ennastületavalt võidelda.
no linnavalitsus on enda haldusvõimetust ju korduvalt demonstreerinud. Küll ei teata kellele kuulub suure trummi veodukt, küll on segadused ja teadmatus linnavara haldusrahade või loomakaitsjatega. Üks skandaal ajab teist taga. Häbi on kuulata.
Tallinna mnt-l polnud enne suurremonti mingeid probleeme teekatte lainetamise, rööbaste, muhkude ega löökaukudega. Miks pagana päralt oli vaja kirves sisse lüüa tervesse asja?! Et saaks lõpuks ometi korda ühe teepoole kõnnitee? Et langetada maantee tasapind hoovitasandini? Viimane jääb ilmset ära, sest vastset Tamme fooridega ristmikku madalamaks hööveldama ei hakata. Kokkuvõttes saame ühe uuendatud Tln mnt kõnnitee vastu närutatud pervedega Kuuse, Kase ja Jalaka tänavad, mille parandamiseks raha pole. PS. Hirmuga tuleb oodata ka uue põhikoolihoone valmimist. Selle järele puudub samuti sisuline hädavajadus. Aga raha ju anti (nagu Tallinna mnt ja Mäo risti jaokski)! Oleks täiesti tüüpiline, kui uue asukoha ja… Loe rohkem »
Soolatamine soolatamiseks, aga panna kinni 500-700m peamine teelõik aastaks ja suunata ümbersõit olematutele tänavatele, mis on niigi kehvas seisus, eriti Kase.
Kunagi mõeldi linnast ümbersõidule, aga see pole ka kerge, kuna tee tuleks rajada läbi metsade ja talumaade. Kui oleks teada, rongiliiklust ei tule, siis ümbersõit sobiks endise raudtee kohale. Nüüd on tänavate seisukord nii, et lagunevad kiiremini, kui lappida jõutakse.
Suure Trummi juures on isegi teeots ümbersõiduks valmis ja maa on linna oma, millel võiks ümbersõit olla. Aga see ei paista sobivat. Tarvis läbi soode ja metsade hirmkallis tee ehitada. Kui nüüd raha oleks…….. küll ehitaks.