Uus tootesari on sellel aastal Rannarootsi lihatööstusel. „Põrsas kotis” koosneb kolmest tootest.
„Need maitsevad hästi ning inimestele meeldib krutskeid täis nimi,” nentis Rannartootsi lihatööstuse turundusjuht Ingrid Prinsthal.
Ajaloolased usuvad, et väljend “põrsas kotis” tuli kasutusele 14. sajandil Prantsusmaal, kus petised üritasid turgudel hinnalise põrsaliha asemel müüa kotiga kahtlast kraami. Rannarootsi põrsas on aga küpsetuskotis ja seda võib julgelt osta.
„Rannarootsi üle aastate number üks jõulutoode on olnud sealihasült, mis on ka Tallinna toidumessil valitud parimaks jõulusüldiks,” ütles Prinsthal. „Detsembris oleme müünud 300 000 karpi sülti ja jõulud pole veel alanudki.”
Verivorstidest on „Päkapiku verivorstid” endiselt kõigi lemmik ning sellega asub võistlema tänavune uudistoode „Maasuitsusingiga verivorstid”.
Rannarootsi lihatööstuses töötab ligi 200 inimest. Prinsthal ütles, et lisatööjõudu nad ei palka.
see põrsas kotis on päris maitsev toode, mulle igatahes maitseb väga