Seoses tasuta sõidule üleminekuga muutusid Läänemaal ka busside sõiduplaanid. Põhja-Eesti ühistranspordikeskuse sõitjateveo spetsialist Kadri Krooni ütles Lääne Elule, et bussifirmad said uued sõiduplaanid kätte läinud nädalal ja selle nädala jooksul panevad bussifirmad need üles kõikidesse bussipeatustesse.
„Meil pole sätestatud, mis ajaks peavad plaanid üleval olema, aga selle nädala jooksul peaksid need üles saama,” ütles Krooni eile. Sama kinnitas Pärnumaa ühistranspordikeskuse juhataja Andrus Kärpuk. „Vedaja on plaanid kätte saanud ja lubanud üles panna,” ütles Kärpuk.
Läänemaa maakonnaliinidel sõidavad M. K. Reis-X ja Go Bus, Haapsalu–Virtsu ja Haapsalu–Lihula liinidel sõidab Go Bus. Haapsalu bussijaama hoones olid eile uued sõiduplaanid väljas, bussiootepaviljonis rippus veel vana plaan. Valgevälja peatuses olid samuti uued plaanid, Uuemõisas veel mitte. Lihulas eile hommikul uut plaani väljas ei olnud.
Bussiplaanide ülespaneku korraldab ühistranspordikeskus kokkuleppel vedajaga – bussifirma saab ühistranspordikeskuselt väljatrükitud ja kiletatud plaanid, mille peatustesse üles paneb.
Läänemaal on kokku 400 bussipeatust. Bussiplaan peab olema igas bussipeatuses.
jube mõnus on meie kliimas, tuule ja vihmaga,talvel libedaga tööle sõita.
Jalgrattaga saab meie kliimas vähemalt 90% sõitudest ära teha. Tuleb vaid veidi rohkem riietusele tähelepanu pöörata. Enese liigutamise preemiaks on parem tervis.
Muide, ka bussile minnes/oodates/tulles puutub inimene tuule ja vihmaga kokku.
Ma arvan ka, et põhimõtteliselt saab rattaga suure osa sõitusid ära teha. Miks mitte? Aga siis võiks seda ka välja öelda, et me ei soosi bussitransporti, me hõrendame liine ja tahes-tahtmata otsite muid võimalusi. Praeg”u on suur ümmarguse pilt linna piiril, “meie toome vaesuspiirilt välja! Jube suur korraldus ja riigi muutusekurss – mõned saavad tasuta bussiga sõita! Nii see rikkus tuleb, haa-haa-haaaa!
Haapsalu linna, Uuemõisa vahet liiklemiseks piidab enamus aastast jalgratas.
Bussiplaanid peatuses võiksid eraldi olla-linnaliini ja maaliinide oma,siis oleks lihtsam aru saada.
reiside arv on ju nii hõredaks jäänud.minu jaoks,kes ma autoga ei sõida, on see küll probleem.Õhtul näiteks läheb buss uuemõisast linna kell viis õhtul ja siis järgmine alles kell 10 õhtul.See ei ole normaalne.
Uuemõisas peatub ka terve rodu maaliinide busse, millega linna saab.
Maaliini bussiga Neuroloogiasse või kohtumajja või Lainesse ei saa. Sigadus on võtta ära liinid, millega tavalised inimesed toole lähevad. Aitäh keskid, teete valimistel valiku tegemise lihtsaks.
Kas maainimesed ei käi nimetatud asutustes. Või kui käivad, siis millise trikiga nad sinna saavad?
Ega keskid sõiduplaane ei tee, vale puu all
plärtsud.
Täiesti õige puu alla avaldab kodanik oma arvamust kuna kesikud ruulivad Põhja-Harjumaa ÜTK nõukogus ning rahakott on ühine ja sõiduplaanid koostab MTÜ Põhja-Harjumaa ÜTK tegevjuhtkond, kelle jaoks on Läänemaa ääremaa. Vastust teavad poliitikud!!!
on ajavõit, nii et käi jala, see on tervislik
Ilmselt tuleb jalgratta peale mõtlema hakata.
Sõidame tasuta … aga sellest pole juttugi, et reiside arv vähenes (linnaliinil küll). Kellel sellist jama vaja on?
Kellele? Keskerakonnale. Vastu rinda taguda – meie tegime. Andmata aru, et kui mõni protsent inimestest saab tasuta bussisõidu, siis rahvas sellest rikkamaks ei saa, heaolu ei tõuse. MAJANDUST TULEB ARENDADA, see viib meid edasi, muidu vaesume jätkuvalt.