Selver küsis kliendilt üle kümne euro rohkem

Rauno Pukk

raunopukk@gmail.com

Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :

IMG_4691

Foto: Arvo Tarmula

Lääne Elu toimetuse poole pöördus proua (nimi toimetusele teada), kellelt küsiti Rannarootsi Selveris üle kümne euro rohkem raha, kui hinnasiltide järgi oleks pidanud.

Proua rääkis, et ostis Selverist kolm toodet, kuid mitte ühegi hind kassas ei vastanud sellele, mis oli märgitud tootele. „Kassas küsiti mult üle 45 euro, kuigi minu arvutuste kohaselt pidi hind jääma 30 euro ringi,” ütles naisterahvas.

Proua jätkas, et pöördus pärast pettuse avastamist infoletti aru pärima. „Lõpuks anti mulle liigselt ära võetud raha tagasi,” ütles ta.

Rannarootsi Selveri juhataja Eleri Tänav selgitas, et kahetsusväärse juhtumi põhjus oli selles, et toodetele oli sooduskampaania hind peale kleebitud, kuid kampaania ise algab alles homme. „Sellest ka segadus kassas,” ütles Tänav. Ta lisas, et vale hinnaga tooted korjatakse riiulitelt ära ja pannakse sinna tagasi homme, kui on sooduskampaania algus. Tänav kinnitas, et ehkki kampaania polnud alanud, sai proua tooted sooduskampaania hinnaga.

Tänav selgitas, et olukorda, kus hind tootel ja kassas ei klapi, tuleb ikka ette, eriti kampaaniate alguspäevil. „Oleme alati väga tänulikult kui kliendid meid hinnaerinevusest informeerivad,” ütles ta.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
teadja
8 aastat tagasi

selle asemel et meedias kraaksuda,pöörduge Selveri sisekontrolli poole oma probleemidega.Juhataja võetakse maha ja pannakse uus,ausam ja oma tööd tundev kodanik asemele.

toomas
8 aastat tagasi
Reply to  teadja

tule taevas appi, milles see juhataja ebaausus seisneb? kui saalitöötaja pani ekslikult kampaaniakauba päev varem välja, ega juhataja seda raha endale ei varastanud.

teadja
8 aastat tagasi
Reply to  toomas

Kodanik Toomas!Juhataja on vastutav,kuna tema ju kontrollib töötajaid ja peab ju seda tegema.Vôi sinu arvates on juhataja ainult isik,kes end peegli ees imetleb.Jumal töötajaid ju ei kontrolli.Vôi sinu arvates kontrollib.

Miina
8 aastat tagasi
Reply to  teadja

teadja paneb nüüd viisakalt kirja, mitu päeva ta ise poes tööl olnud on.

Huvitav
8 aastat tagasi
Reply to  toomas

Kas iga müüja otsustab ise millal kampaania asjad müüki lööb 😀 Keda see juhataja siis juhatab?

Vandaal
8 aastat tagasi

Loll saab peksa ka kirikus!

Kübe
8 aastat tagasi

Ma sain maksimas 10 senti üle. Vot see on häving!

Chan
8 aastat tagasi

haapsalus elavad ikka vapsee debilid (kommentaarium)

juss
8 aastat tagasi
Reply to  Chan

Kui lugupeetu kogemata ei tea, siis seda artiklit saab ka Austraaliast kommenteerida!

le croissant
8 aastat tagasi
Reply to  juss

mina kunagi kommenteerisin!! VASTAB TÕELE!! TASUTA!

Jane
8 aastat tagasi

Loll saab isegi kirikus peksa, Selverist rääkimata.

ostleja
8 aastat tagasi

Konsumeerige konsumis,
maksimalistid külastagu maximat,
osteldakse ikkagi selveris!

juss
8 aastat tagasi

Mida te ullikesed sinna ronite? Masohhistid olete?

Maali
8 aastat tagasi

Alati on ju võimalik teise poodi minna,kus kaup odavam.

Arvos
8 aastat tagasi

Selveris küsitakse alati rohkem raha sama kauba eest, mille saab teistest poodidest odavamalt.

Miina
8 aastat tagasi

Selveri tiheda kliendina võin kinnitada, et harv on juhus kui poest saab kogu kauba kätte selle hinnaga, mis hinnasiltidel väljas on.
Kõige suurem segadus on muidugi puuviljadega. Eranditult üritatakse müüa odavam kaup kallima kauba pähe.