Ameerika autode šõu: valik kaunitare

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Kuvatud 3 pilti, galeriis pilte: 8

American Beauty Car Show on Baltimaade suurim ameerika autode üritus, mille raames toimuvad autonäitus, kokkutulek, kiirendusvõistlus ning saab kuulata head muusikat. Kokkutulek toimub Haapsalus juba 16. korda.

Näitus toimub lossihoovis. Žürii teeb valiku kaheksas erinevas kategoorias, üks võitja kategooria kohta. Samuti valib oma lemmiku publik. Lisaks üllatusauhinnad.

Pontiac Streamliner 1951 Lars-Henrik Söderström _1

Pontiac Streamliner 1951

Omanik: Lars-Henrik Söderström, Rootsi. Chopatud (madaldatud) katusega, õhkvedrustusega. Autol on originaal Flathead kuuesilindriline mootor.

Cadillac Eldorado Biarritz 1960 Johnny Blom_1

Cadillac Eldorado Biarritz 1960

Omanik: Johnny Blom, Rootsi. Tegemist on Eldorado erimudeli Biarritziga, antud auto kannab numbrit 230, kokku on neid valmistatud 1286. Kõik kroomosad ja interjöör on originaal. Muu on kõik taastatud.

LaSalle 1937 Timo Hersti_1

LaSalle 1937

Omanik: Timo Hersti, Soome. Tegemist on Soome ühe kuulsaima autoehitaja Timo Hersti autoga, omanik ise nimetab oma autot lowrider bomb`iks. Aastal 1926 tõi general Motors turule Cadillacist väheke odavama luksusauto LaSalle`i, mida said lubada ka vähem jõukamad inimesed.

Lincoln Zephyr 1941 Jan Lundell_1

Lincoln Zephyr 1941 + Zleephie

Omanik: Jan Lundell, Rootsi. Auto on täielikult ümber ehitatud, katust on madaldatud 7,62 cm. Autol on õhkvedrustus. Haagis Zleephie on isevalmistatud ja ka õhkvedrustusega.

Ford 5 Window Coupe 1932_Martin Lundqvist_4

Ford 5 Window Coupe 1932

Omanik: Martin Lundqvist, Rootsi. Omanik transportis auto 2014 aastal Rootsist USAsse, kus sõitis läbi riigi ja osales erinevatel mainekatel autonäitusetel ning võitis seal mitmeid auhindu.

Lincoln K134 1934 Üllar Suvemaa_2

Lincoln K134 1934

Omanik: Üllar Suvemaa, Eesti

Chevrolet LUV 1980 Kaspar Kaabel_2

Chevrolet LUV 1980

Omanik: Kaspar Kaabel, Eesti. Originaalautost on järgi VIN kood, kabiini ülemine osa, esimesed ülemised õõtsad. Kogu raam on custom ja ise tehtud. Alumised õõtsad ise tehtud. Tagumine vedrustus ise tehtud. Mootor BMW M60B30. Auto liigub üles-alla õhkpatjade abil.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments