Lääne Elu toimetusse helistas rahulolematu läänemaalane, kes kurtis, et kuigi öösel vastu reedet hakkas lund sadama, pole teed siiani puhtaks lükatud Silla-Jädivere ja Kirimäe-Martna teelõigul. Lükkamata lume tõttu on autod kitsavõitu teele sisse sõitnud kolm rööbast, mistõttu satuvad vastassuunas sõitvad autod üksteisest möödumisel väga ebamugavasse ja ka ohtlikku olukorda.
Samuti teatati Lääne Elule, et reede hommikul polnud lumesahk jõudnud ka Rohuküla-Haapsalu teele. „Ei mäleta, et see teelõik varem nii kehvas seisus oleks olnud.“
Alates 1. veebruarist hooldavad Läänemaa riigimaanteid riigihanke võitnud OÜ Warren Safety ja Leonhard Weiss Viater Ehituse AS. Paraku ei leidnud teehooldaja eile võimalust Lääne Elu päringule vastata.
Täna ennelõunaks olid autod Kirimäe kandi teedel lumelörtsile rööpad sisse sõitnud, lumesahka pole need teed aga päevi näinud. Fotod: Urmas Lauri
Miks peetakse loomulikuks, kui keegi teeb oma tööd halvasti või üldse tegemata jätab?! Siis võiksime ju kõik nii …. oleksite siis ikka rahul või hoopis hädapätakad, kes virisevad müüja, arsti, ehitaja jne töö ūle?!
Oleme ikka väga hädapätakateks harjutatud juba. Lund ju pole ollagi, saab väga hästi hakkama.
Olid eelmise teehooldaja ajal sellised teed ja on ka edaspidi. Siin nüüd mingit uudist küll ei ole.
Üllatus üllatus, talvel võib libe ka olla. Parem ühtlaselt libe, kui kohati libe ja sõidukid väljas, äkki võetakse mõistus pähe lõpuks. Nende piltide järgi on ainult soolatada võimalik seal veel.
varsti on kevad ning nagunii sulab ära, mis te siin vingute….
…no täpselt,milleks talvel üldse lund lükkata? Varsti ju kevad,nagu nii kõik sulab ära :DDD
Vaadake tee seisunditaset,seal ei peagi midagi lükkama.
Sillalt Vigala poole oli täna hommikul väga kole. Mitu päeva lükkamata.Need pildid on ilus muinasjutt ja võetud üsna normaalsetelt talveteedelt, miks ei võetud pildid tegelikult rasketest ja hooldamata teedest? Aga see on ju see, miks Warren Safety hanke võitis 150 000€ odavama pakkumusega. See kestab veel aastaid ja nii talvel kui suvel, teedel ,kus on vaja nii mustkattega kui kruusateid hooldadada. Siit see kokkuhoid ju tuleb, kust mujalt? Ainus küsimus jääb õhku, kes selle teehooldaja välja valis ja kuidas analüüsiti firma võimekust teehooldust läbi viia. Alati ei ole ju odavaim pakkumine parim pakkumine. Kas Lääne Maavalitsus on järjekordse ämbri teinud?
Teehooldaja hanke korraldas Maanteeamet ja valis välja ka parima pakkumise teinud teehooldaja.
Mis sellel Kirimäe-Martna vahelisel lõigul siis nüüd nii erilist on?
Kõik kõrvaalteed meil alati sellised olnud.
Pole ju midagi lükata.