Tallinna maantee ja Jaama tänava ristmiku ümberehituse hanke võitjaks on 500 000 eurose pakkumuse teinud Viamer grupp OÜ.
Kuna pakkumused tehti ilma käibemaksu arvestamata saab lõplikuks summaks 600 000 eurot.
Haapsalu linnavalitsuse avalike suhete spetsialisti Tõnu Parbuse sõnul jäid pakkumused vahemikku 500 000 eurot kuni 620 831,46 eurot (ilma käibemaksuta). Hankes osales 4 ettevõtjat: Lemminkäinen Eesti AS, Viamer grupp OÜ, Tallinna teede AS, AS TREF NORD.
Parbus ütles, et alates tänasest on hanke vaidlustamiseks 2 nädalat, mille järel võib sõlmida lepingu. Tööd peaksid algama kohe peale lepingu sõlmimist.
"Lepingus on tööde pikkuseks märgitud 3 kuud," ütles Parbus selle kohta, kui kaua ristmiku remont aega võtab.
lisaks veel. see 600 tuhhi kehtib kaks nädalat, kui ehitus algab, hakatakse ka raha juurde küsima!
aru ma ei mõista! siin kommentaariumis nõnda palju spetsialiste (ilmselt kohalikud), aga teeehitaja võetakse väljast! seda enam, et maakonnas tööpuudus suur!
Head teed.
Teedeehitajad on meil head!
http://www.postimees.ee/2931969/maanteeamet-avastas-uute-teede-lahtikaevamisel-rohkelt-praaki
Soovitan optimistidest teede spetsialistidel vaadata tänast Pealtnägijat, ehk lähevad ka teie silmad rohkem lahti. Ärge hämage, et Eestis rakendatakse teedeehituses kõrgtehnoloogiat.
Ei rakendatagi alati, küsimus oli hoopis milleski muus. Hämad ju sina oma Pealtnägijaga.
Einoh aina hullemaks läheb siin mudamaffia linnas. Asfalteerida detsembris ja jaanuaris on Eestis ja Venemaal normaalne nähtus. Isegi Venemaal naeruvääristatakse neid, kes talvel sellist tööd teevad. Ilm võib olla sel perioodil väga muutlik, sajab vihma või lund, siis külmetab, pärast sulab ja kogu see niiskus ja vesi jääb asfaldi alla. See jutt, et Kanadas ja Alaskal talvel teetöid tehakse on väljamõeldis. Ka põhja Kanadas ja Alaskal on soe suvi ja töid tehakse seal ikka kevadest sügiseni.
Pool Kanadat, Alaskat, Island, ja muud polaarjoonetagused alad.. Teie meelest ei saaks seal üldse asfalteerida? Seal pannakse asfalti külma ilmaga nii mis tolmab. Teed on väga hea kvaliteediga. Need, kes siin pobisevad, tõepoolest pole kursis teedeehitusega. Märksõnaks on õige tehnoloogia.
Sõida mööda Eestit lahtiste silmadega ringi ja sa näed mis toimub. Uued maanteed hakkavad juba 3-4 aasta pärast lagunema.
Küsimus oli selles, kas talvel saab ehitada. Saab küll. Muide, minu ämm käis eile veel seenel.
need saavad jubedad 3 kuud olema
Tänapäeva tehnoloogia juures ei ole detsemrbis asfalteerimine mingi probleem,nõukaaeg on läbi.
Oskad sa tuua ka mõne näite, kus Eestis külmadega paigaldatud asfalt toimib? Teedeehitajad põhjendavad oma vigu viitega külmadele ilmadele, sina aga kaitsed tänapäevase tehnoloogiaga. Elame-näeme…
Jah, oskan küll, pool uuest 4-realisest Tartu maanteest, ja Narva (Peterburi) maanteest Tallinnast väljuval suunal. Asfalti on tehtud ka südatalvel ja on pidanud ja peab siiani. Ka Vene ajal on ehitatud juba asfalti külmaga, kohati ka kvaliteetselt ja on pidanud. Palun hari ennast teedeehituse vallas, siis tule kobisema.
Oled sa ka Haapsalu poolt pealinna sisse sõitnud? Miks seal siis sinu teadmiste ja tehnoloogiaga ei ole arvestatud? Teadlane….
Kle demagoog, küsiti näidet. Sähh sulle. Kui näide ei meeldi, näksi muru, mitte ära too mingeid lisamuutujaid sisse.
Kas tõesti tahab Parbus väita, et detsembrikuus hakatakse ristmikku asfalteerima või tuleb ka sinna munakivi sillutis? Selle objekti suhtes peab linnavalitsuses paika küll vanasõna, et rege rauta suvel ja vankrit talvel.
Kõigile peab paika, rege peabki ju suvel rautama.Selles küll mingit valet ega irooniat ei ole, pigem õige ja raudne talupoja tarkus.
Mul on küll usku, küllap teemeistrid teavad ise, millise ilmaga millist tööd ette võtta. Hea, kui midagi korda saab, Jaama tänav on muidu õudne.