Täna toimus Haapsalu linnavolikogu saalis esimene töökoosolek, kus projekteerija tutvustas linnavalitsuse liikluskomisjonile, volikogu liikmeile, politsei ning maanteeameti esindajaile Haapsalu fooriga ristmiku rekonstrueerimise võimalikke variante ning Jaama tänava ning Tallinna maantee projekteerimise käiku.
Laual oli ristmikust kolm mustandit, kaks neist pakkusid võimalust ristmik kujundada ringristmikuna ning üks variant lahendas liikluskorraldust valgusfooridega.
Praegu on projekteerijail veel liiklusloendus pooleli, kui andmed on selgunud, saab juba detailsema projekteerimise juurde asuda.
Projekteerija esitab tellijale, st Haapslau linnale kaks eskiisprojekti, üks neist ringristmiku ning teine valgusfooriga ristmiku variant. Kui valik tehtud, saab juba lõppvarianti projekteerima hakata.
Projekteerimisega on kiire, sest juunis soovib linnavalitsus juba otsustada, milline variant töösse läheb, selgitas Haapsalu linnakeskkonna osakonna juhataja Krista Vilta.
Ristmik tuleb ümber ehitada veel sel aastal.
Valitsus otsustas märtsi algul, et Haapsalule eraldatakse tänavate rekonstrueerimiseks 505 750 eurot.
Haapsalu linn saab eraldatud raha eest koostada sel aastal projekti ja ümber ehitada Jaama, Posti, Lihula ja Tallinna maantee ristmiku. Et saada selleks tööks vajalikud 595 000 eurot, peab linn ise lisama 15 protsenti ehk 90 000 eurot. Projekteerimine peaks hõlmama Tallinna maanteed Uuemõisast alates ja Jaama tänavat Kiltsi teeni.
Fotod: Urmas Lauri
[…] toimus Haapsalu linnavolikogu saalis esimene töökoosolek, kus projekteerija tutvustas linnavalitsuse liikluskomisjonile, volikogu liikmeile, politsei ning […]
Hiiumaa omadel peaks olema võimalik linnast mööda ka sõita.Millal see variant teoks saab?
Igal tingimusel tuleb foor säilitada, need ringikesed on juba naeruväärsed! Kahe väljasõidu vahe ei anna auto pikkustki välja ja suuremad on sunnitud sisealal tiirutama, on see normaalne?! Tulge mõistusele korraldajad
Mis jutt see on, et insenerid soovitavad? Võtke teistpidi mõtlevate inseneride arvamus kuulda ja te saate diametraalselt teistsuguse põhjendatud seisukoha. Ma ei saa aru milles on probleem? Praegune ristmik toimib, aga vajab kaasajastamist, linnaviletsus peaks tegelema pigem Tamme tänava ristmikuga. Näha on, et Sukles ei hooma situatsiooni ja laseb kõik isevoolu toimida.
Valitakse kõige kallim variant, kuna raha vaja ära kulutada ja tuttavatele hanked teha. Mida suurem summa, seda rohkem teatud tegelased teenivad.
jah
Kiirustamine on ju euroraha jura (eile ei olnud raha – homme vaja kähku ära raisata)
Minu arvamus oleks, raha tuleks paigutada kahele fooriga ristmikule :
1) Jaama tänava ja Tallinna maantee ristmiku kaasajastamiseks
2)Tamme tänava ja Tallinna maantee ristmikule
Olen täiesti nõus eelmistega, et sama hästi võiks siis Eestimaa väikestesse küladesse ka luua autokoolid, sest paar “Anna teed” märki ikka leidub. Foor on linnas vajalik. Milleks muuta?
Ja nagu ma aru saan siis Linnaviletsus sai kuskilt toetusrahad mis tuleb ruttu ruutu ära kasutada aga kavandeid ega midagi avalikult linnarahvale ei tutvustata.
Oled mõtlemises õigel suunal. Linnaviletsus ei ole olnud võimeline korraldama ühtegi laiapõhjalist linna temaatikat puudutavat arutelu.
Läänlases kirjas, et ringistmik köige parem lahendus. Anna abi… Vaadake veel neid ringtistmiku eskiise, kui palju ülekäiguradu tekib. Jalakäiad voorivad koguaeg üle ja tömbab terve ringi kinni, eriti veel tipptunnik vöi kui praam sisse tuleb. Lisaks on ringristmikuga peatänav pigem mingi väikeküla element mitte kuurortlinna pöhisölm.