Mikk Lõhmus pooldab liitumist Harjumaa ühistranspordikeskusega

Kaie Ilves

kaie@le.ee

Neeme Suur ja Mikk Lõhmus. Foto: Arvo Tarmula

Lääne-Nigula vallavanem Mikk Lõhmus (paremal). Arvo Tarmula foto

Läänemaa omavalitsustel tuleb otsustada, kas edaspidi hakkab Haapsalu, Vormsi ja Lääne-Nigula bussiliiklust korraldama Harjumaa ühistranspordikeskus või luua keskus ise kohapeal. Seni on bussiliiklust korraldanud Lääne maavalitsus, mis kaob ära.

Lääne-Nigula vallavanem Mikk Lõhmus ütles, et tema isiklikult pooldaks liitumist Harjumaa ühistranspordikeskusega, kui mõnes küsimuses saaks selguse.

„Ühistransport on mastaabi teenus. Ja Lääne-Nigula valla Nõva ja Risti pool on nagunii Harjumaaga seotud,” põhjendas Lõhmus.

Volikogu arendus- ja majanduskomisjon on ühistranspordi korraldamise küsimust arutanud ja saatnud Harjumaa ühistranspordikeskusele küsimused.

„Kuidas on suures koosluses kaitsud väikese piirkonna elanike huvid?  Kas valdade soove arvestatakse? Mis alusel hakatakse liinivõrku koostama? Kas ka Läänemaale jäävad töökohad?” loetles Lõhmus.

Läänemaa ühistranspordikeskuse loomine oleks Lõhmuse sõnul mitmes mõttes küsitav.

„Bussiliikluse korraldamine kohapeal eeldab väga erinevat kompetentsi. Ja mis see kõik maksab. Bussiliiklus on mastaabi teenus ja võiks olla laiemalt korraldatud,” arutles Lõhmus.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
7 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Vallakodanik
6 aastat tagasi

Vallavanem Lõhmuse meelest on Harjumaa ÜTK-ga liitumisel “mastaabiefekt”, kuid suur Läänemaa oli “mastaabiefektiks” liiga suur ja puudus vajalik “kompentents”

kala
6 aastat tagasi

Sina Mikk, kui tegelik läänemaa lõhkuja, ei peaks siin väga plõksima! See harjumaine keskerakondlik kompetents jätab kindlasti bussivabrikusse ootele bussid, mis muidu peaksid sõitu alustama Sinu tulevase suurvalla tühjadel liinidel (Nõva, Turvalepa, Martna jne). Sinu peamine lahenduseta küsimus on täna selles, kuidas valijatele meeldida ning muu ei oma üldse tähtsust. Peale valimisi vaatame 🙂

maakas
6 aastat tagasi

Ei tea,mis eriline spetsialist MIKUKE ON? EI hakka harjukad meie probleemidesse süvenema,neil on omad probleemid ning neil täitsa suva,mis siin Lläänemaal toimub!! Kuna MIKUKE arvab,et nad niigi rohkem HARJUMAA poole,siis ühingu nendega ja jäàbki LÀÀNEMAAST alles mudapealinn koos suurte endiste RIDALA valla loomakarjadega. Elu on ikka ilus ,millal küll inimestel mõistus uuesti pàhe tuleb???????????

Enn
6 aastat tagasi

Iseenesest väga mõistlik. Peeasi, et läänlased jääksid ka otsustamise juurde.

ajaleht
6 aastat tagasi

tuleks teha koos Hiiumaaga.

hihi
6 aastat tagasi

merle rumalus on hullem

Kodanik
6 aastat tagasi

Harjumaa ÜTK-ga kaasneb keskerakondlik korrupsiooniniidistik ja Harjumaa ühistranspordikeskusel on kaheksa juhatuse liiget, neist viis Sarapuu parteikaaslased Keskerakonnast ning nendest omakorda neli saavad palka Tallinna linna struktuuridest. Taavi Aas on Tallinna linnapea kohusetäitja, Jaanus Mutli töötab Tallinna ettevõtlusametis osakonna juhatajana ning istub koos Sarapuuga Tallinna Jäätmete Taaskasutuskeskuse nõukogus, Enno Tamm on Tallinna Linnatranspordi ASi juhataja ning Tallinna linnavolikogu liige, Andres Harjo juhib Tallinna transpordiametit. Viies keskerakondlane ühistranspordikeskuse juhatuses on Paldiski linnavolikogu esimees Kaupo Kallas. Oma kompententsi täiendamiseks loe Äripäeva onilne meediat: http://www.aripaev.ee/uudised/2017/05/26/arvo-sarapuu-bussifirma-paases-kergelt