Kolmapäeva hommikul piiras Haapsalu linnavalitsus Posti tänava jalgrattatee lintidega, sest autod kippusid sellel parkima.
„Liikluskultuuri meil pole, liiklusjärelvalvet keegi ei tee. Ainult füüsiline tõke aitab - nii tobe kui see ka pole,” ütles Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu.
Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega.Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
49 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Kohalik
10 kuud tagasi
Oh…ootame ära…kolib (kui kolib..aastat ei tea) linnavalitsus Lossiplatsile ja Maxima leiab ka uue koha….ja ongi..no problemo.
Las siis ratturid uhavad…nii suvel kui talvel…ja lõpuks hääbub elu ka tagalinnas.
Nagu Pärnu Rüütli tn. – suvel on elu…talvel vaikus…
Et siis linnavalitsus ja Maxima hoiavad veel tänavat elus? Ausaltöeldes peakski need mõlemad kuskil mujal olema. Kaubamaja juurest edasi ei peaks kellelgi, peale kohalike elanike ja prügiauto kellelgi autoga asja olema. Mis häda on väikelinnas autoga igale poole ronida?
Lihtsalt huvi pärast küsin, kuhu tipa-tapa liikleja oma auto siis peaks jätma, kui on tulnud Haapsallu kaugemalt? Kaubamaja parklasse?
Kindlasti soovitab keegi, et pargitagu Vaba tänava lõppu uude parklasse või Vasikaholmile. Ühesõnaga, kuhugi ääremaale, kust esimese punktini, kus üldse midagi ‘juhtub’, tuleb kõmpida sadu meetreid.
Ausalt öeldes ei kujuta ette, et Viljandisse, Pärnusse või Rakverre sõites päris linna sisse ei pöörakski, vaid otsiks esimese asjana mingit äärelinna ‘rohekorrektset’ parklat.
tänaval viga midagi, lihtsalt on üks jagu inimesi, kes muutkui kritiseerivad ja ükskõik mida ja kus. Peaasi et saaks siunata, siis on päev korda läinud.
kohalik
10 kuud tagasi
Kui seal oligi jalgratturile pisut ruumi siis tänu neile märkidele pole enam sedagi.Sama kursiga võiks need pooletoobised suvel Viigile lindid ette vedada,et keegi rumal õhukesele jääle ei läheks.
endine haapsallane
10 kuud tagasi
Hale lugu, kui kobarkäkerdatud planeeringuga ei suudeta mõnusas väikelinnas jalakäijaid, jalgrattureid ja autosid jamasid tekitamata linnaruumi mahutada. Kes tegi? Linnavalitsuse äge meeskond.
et kommenteerivad kes ei ole kohalik. Võiks nagu vaadata muud, mis on su enda kõrvaltänaval ja kommenteerida nii et vähe pole. Haapsalus on talv nagu mujal Eesti maal ja on äge külm nagu oli vanasti. ( siis kui oli vesi vedelam, rohi rohelisem ja inimesed polnud nii vatis hoitud)
Kopenhaageni kesklinna on autotee, rattatee ja jalakäijate tee kõik ühel tasandil. Meil on tegu lihtsalt olematu liikluskultuuriga,
Kelk
10 kuud tagasi
Jalgratturite massid ei saa üldse sõita, sest autod takistavad neid1 – nojah, talv ja – 20 kraadi pole probleem jalgratturitele, vaid hoopis parkivad autod!
Milleks parkida sinn kuhu ei tohiks? Sama hästi võib ju parkida kõnniteele arvates, et ah siin tänaval nagunii eriti keegi ei liigu või kellegi värava ette, et ah neid pole nagunii kodus. Mida siin keerutada on, liiklusreeglid on kõigile ühesed täitmiseks. Mis siis saaks kui iagaüks hakkab ise oma suva järgi liiklema? Mõelge peaga ka natukene!
Rattateed isenesest ei ole ju halvad asjad. Aga teha rattatee praktiliselt KESET jalakäijate kõnniteed, no selleks peab ikka nõrgamõistuslik olema (ühel pool Posti tänaval on autorada, siis jalgrattatee (parkimiskohad vahel), siis puud-lilled ja siis kõnnitee. Teisel pool tänavat on autorada, puud-lilled ja parkivad autod ja siis rattatee läbisegi kõnniteel astujatega. Vaata näiteks Veetorni juures surnuaiapoolset bussipeatust. Midagi lollimat annab välja mõelda.
Kõik see jama algas halvast projektist. Täpselt sama Kuressaare kesklinnaga, kus tibide tehtud projekt viis tänaseni lagunevale tänavale ja lõpututele kohtuasjadele.
kes sellise sula-pakase ralli ajal jalgrattaga sõidab? Kui tänav on niimoodi planeeritud et parkimisruumi ei ole, siis on asi halvas planeeringus, mitte kurjades ja rumalates autojuhtides!
Ants Laur
10 kuud tagasi
Sellele osale rattateest, mis piirneb vahetult sõiduteega võiks paigaldada kummist piirdepostid, niisugused nagu on Tallinna mnt. Rannarootsi bussipeatuses. Ehk see aitab väärparkijaid eemal hoida.
Ja muidugi on rattateelt ka lumi koristamata, kirjutasin linnale sellest murest 18 detsembril, aga lumekoristust pole siiani toimunud.
Oh…ootame ära…kolib (kui kolib..aastat ei tea) linnavalitsus Lossiplatsile ja Maxima leiab ka uue koha….ja ongi..no problemo.
Las siis ratturid uhavad…nii suvel kui talvel…ja lõpuks hääbub elu ka tagalinnas.
Nagu Pärnu Rüütli tn. – suvel on elu…talvel vaikus…
Et siis linnavalitsus ja Maxima hoiavad veel tänavat elus? Ausaltöeldes peakski need mõlemad kuskil mujal olema. Kaubamaja juurest edasi ei peaks kellelgi, peale kohalike elanike ja prügiauto kellelgi autoga asja olema. Mis häda on väikelinnas autoga igale poole ronida?
Autoga on väga tore sõita, ka tagalinnas, mis seletad oma asja polega!!!
Autoga ja Haapsalus???
Täiesti ajuvaba!!
Ikka tipa-tapa, tipa-tapa!! Näeb linna, maju, loodust, inimesi, maju….jne….
Lihtsalt huvi pärast küsin, kuhu tipa-tapa liikleja oma auto siis peaks jätma, kui on tulnud Haapsallu kaugemalt? Kaubamaja parklasse?
Kindlasti soovitab keegi, et pargitagu Vaba tänava lõppu uude parklasse või Vasikaholmile. Ühesõnaga, kuhugi ääremaale, kust esimese punktini, kus üldse midagi ‘juhtub’, tuleb kõmpida sadu meetreid.
Ausalt öeldes ei kujuta ette, et Viljandisse, Pärnusse või Rakverre sõites päris linna sisse ei pöörakski, vaid otsiks esimese asjana mingit äärelinna ‘rohekorrektset’ parklat.
Arsti juurde minna näiteks.
Võimendatakse oma lollust veelgi.
Mis sest ratta teest kasu on kui lumehunnikud teatud vahemaa tagant ees on ja nüüd veel märgid ja lindid kaa veel
rohkem autojuhtidele tähelepanu äratamiseks, et krt ei pargi sinna kus pole ette nähtud. Puust ja punaseks tehti, muidu ei saa aru ju nagu näha oli 🙂
on ikka vakavasti vinossa (tōsiselt viltu) selle tänavaga.
tänaval viga midagi, lihtsalt on üks jagu inimesi, kes muutkui kritiseerivad ja ükskõik mida ja kus. Peaasi et saaks siunata, siis on päev korda läinud.
Kui seal oligi jalgratturile pisut ruumi siis tänu neile märkidele pole enam sedagi.Sama kursiga võiks need pooletoobised suvel Viigile lindid ette vedada,et keegi rumal õhukesele jääle ei läheks.
Hale lugu, kui kobarkäkerdatud planeeringuga ei suudeta mõnusas väikelinnas jalakäijaid, jalgrattureid ja autosid jamasid tekitamata linnaruumi mahutada. Kes tegi? Linnavalitsuse äge meeskond.
Jummala õige jutt. Mäesalu võiks oma viga nüüd ikka tunnistada ka.
et kommenteerivad kes ei ole kohalik. Võiks nagu vaadata muud, mis on su enda kõrvaltänaval ja kommenteerida nii et vähe pole. Haapsalus on talv nagu mujal Eesti maal ja on äge külm nagu oli vanasti. ( siis kui oli vesi vedelam, rohi rohelisem ja inimesed polnud nii vatis hoitud)
Kopenhaageni kesklinna on autotee, rattatee ja jalakäijate tee kõik ühel tasandil. Meil on tegu lihtsalt olematu liikluskultuuriga,
Jalgratturite massid ei saa üldse sõita, sest autod takistavad neid1 – nojah, talv ja – 20 kraadi pole probleem jalgratturitele, vaid hoopis parkivad autod!
Rattureid kuipalju liikumas!! Vaata ainult ringi.
Naelkummid on täiesti müügil rattapoodides. Pole probleemi.
Ugo, mine toast välja ja vaata ringi enne kui tuututama hakkad.
Kellele nahh neid rattateid üldse tarvis on. Järjekordne ämber.
Ma pakun, et jalgrattaga liiklejatele on neid tarvis.
Paraku talvel rattureid lihtsalt pole. Kui kaks on, saavad need ka pargitud autodest mööda, kui vaid tahtmist on.
Kuidas ratturid pole???
Isegi lumega ja tuisus on ratastega sõitjaid!!
Eks pooletoobiseid jagub igale poole. Õnneks üksikuid.
Milleks parkida sinn kuhu ei tohiks? Sama hästi võib ju parkida kõnniteele arvates, et ah siin tänaval nagunii eriti keegi ei liigu või kellegi värava ette, et ah neid pole nagunii kodus. Mida siin keerutada on, liiklusreeglid on kõigile ühesed täitmiseks. Mis siis saaks kui iagaüks hakkab ise oma suva järgi liiklema? Mõelge peaga ka natukene!
Rattateed isenesest ei ole ju halvad asjad. Aga teha rattatee praktiliselt KESET jalakäijate kõnniteed, no selleks peab ikka nõrgamõistuslik olema (ühel pool Posti tänaval on autorada, siis jalgrattatee (parkimiskohad vahel), siis puud-lilled ja siis kõnnitee. Teisel pool tänavat on autorada, puud-lilled ja parkivad autod ja siis rattatee läbisegi kõnniteel astujatega. Vaata näiteks Veetorni juures surnuaiapoolset bussipeatust. Midagi lollimat annab välja mõelda.
Kõik see jama algas halvast projektist. Täpselt sama Kuressaare kesklinnaga, kus tibide tehtud projekt viis tänaseni lagunevale tänavale ja lõpututele kohtuasjadele.
Ma ka ei saa aru, kuidas linnapea sellise projekti läbi lasi. Elukogenud mees nagu ju.
korrigeerib need mitteotstarbekad moodustised.
kes sellise sula-pakase ralli ajal jalgrattaga sõidab? Kui tänav on niimoodi planeeritud et parkimisruumi ei ole, siis on asi halvas planeeringus, mitte kurjades ja rumalates autojuhtides!
Sellele osale rattateest, mis piirneb vahetult sõiduteega võiks paigaldada kummist piirdepostid, niisugused nagu on Tallinna mnt. Rannarootsi bussipeatuses. Ehk see aitab väärparkijaid eemal hoida.
Ja muidugi on rattateelt ka lumi koristamata, kirjutasin linnale sellest murest 18 detsembril, aga lumekoristust pole siiani toimunud.
Kesse sul sellise ilmaga rattaga sõidab. Nalja teete?
Aga näed, kakukesel on mure…. Ta ei saa öösiti magada.