Lõppev aasta ei ole Eesti majanduse jaoks olnud edukas ja see on muutnud tumedaks ka ootused tuleviku osas. Ent nagu öeldakse, öö on pimedaim enne koitu ja 2024. aastal hakkab taastuma nii majanduskasv kui inimeste usk helgemasse tulevikku.
Lõppev aasta ei ole Eesti majanduse jaoks olnud edukas ja see on muutnud tumedaks ka ootused tuleviku osas. Ent nagu öeldakse, öö on pimedaim enne koitu ja 2024. aastal hakkab taastuma nii majanduskasv kui inimeste usk helgemasse tulevikku.
Tundub, et kommertspankade analüütikud ei ole veel Eesti Panga uut majandusprognoosi järgmiseks aastaks läbi tudeerinud:)
tulevik,
Rail Balticu tegevjuht: see projekt pole rahaliselt tasuv ega hakka ka kunagi olema
revel- gapsal – kolaküla trass hakkab kuldmune tootma
Rail Baltic ei ole kunagi pidanud olema majanduslikult tasuv projekt, sest tegemist on EL kliimapoliitilise tegevusega, kus soovitakse fossiilseid kütuseid kasutatav maanteetransport suunata raudteele. Küsimus taandub asjaolule, et kas me ehitame selle suures osas EL rahaliste vahenditega või peame tulevikus selle EL kohustuse kõik ise siseriiklikult kinni maksma. Alternatiiv oleks EL väljaastumine, aga seda vist ei ole mõistlik hetkel väikeriigina teha ehk kui elad hundikarjas, siis pead ulguma kaasa. Loll saab kirikuski peksa!
A mulle rongisõit meeldis, näiteks Praha- Berliin, kusagil 200 km/h ja maksis haledad 14 euri. Eestlane loomulikult nii odavalt ei taha, kisab ainult et kes selle kinni maksab…
on paljude linnade vahel rööpad maas, aga rong ei sõida
Niikaua kui valitseb kajakallas saab karuperses ainult pimedamaks minna…
Hea aeg kõike kokku osta.
küsib, mida oodata oodates bussi veetorni peatuses