Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Täna kella 11 paiku oli liiklusõnnetus Risti-Virtsu maanteel Laiküla mõisa juures, kus Saaremaa poole teel olnud kiirabiauto sõitis halbade teeolude tõttu teelt välja kraavi ja rullus üle katuse.
Süüdistame ainult autojuhte, kuigi on sageli nii tõesti, aga kui teehooldus halb või polegi nagu, ei huvita kedagi ja igasugune vastutus ja kontroll teehoolduse lepingute täitmise üle puudub.
Haapsalu kiirabi?
ei. reonobiil
Haspsalu oma?
Ei.
Õnnetus juhtus halbade teeolude tõttu? Arvan ikka, et halbade ilmastikuolude tõttu(talv on väljas). Valida tuleb alati oludele (olgu siis teeolud või ilmastikuolud)vastav sõidukiirus. Ei puuduta kül antud juhtumit, kuid ajakirjandus ka paisutab asja üles- Viljandis juhtus õnnetus, kus kirjutati, et auto sõitis teelt välja kuna oli libe, kuid juht oli purjus.
Antud õnnetus juhtus sõiduoskamatuse tõttu puhtalt. Olnuks nii halvad teeolud, olnuks seal täna teeääred uppis autosid täis. Aga oli ainult 1 – see kiirabi.
Kuidas küll aru ei saada, et lörts teel on üks ohtlikumaid tegureid liikluses. Juba mõne sentimeetrine kiht tekitab padja tee ja rehvide vahel ja siis on juba liiklusvahend juhitamatu. Palun ärge kiirustage, surra jõuab alati.
Korralik rehv peab all olema, mustri sügavus min 6- 7 mm, parem kui 10mm, normaalne kiirus ja mitte tõmmelda rooli taga!
Arvate et kiirabi juht tõmbleb rooli taga? Võib-olla olenes selle auto kiirusest mõne inimese elu? Loodan et abi andjad ise siiski terveks jäid. Jõudu-jaksu neile!
See oli kuuldavasti med. transport.
Korralik rehv peab olema jah. 30-40 mm. Kas iga kuu tagant peaks uued 10mm. rehvid ostma? Sõidukate omadel polegi osadel uuena üle 8,5mm.
Siis sõidadki vastavalt oskustele, ilmastikule, tee seisukorrale ja auto peab olema tehniliselt korras! Pole ju raske!
Kuidas mõjutab ntx ühe numbritule mittepõlemine või nõrgavõitu käsipidur liiklusohutust?