Posti tänava remont jätkub

Posti tänava avamine tõi vastremonditud teed vaatama suure hulga inimesi. Foto: Malle-Liisa Raigla

Haapsalu linnavalitsus ja ehitaja avasid laupäeval Haapsalu peatänava, kuid tööd veel lõppenud ei ole.

„Oleme jõudnud niikaugele, et täna veel mõnele harjumatu Posti tänav on liikluseks avatud,” ütles laupäevasel väikesel tseremoonial Haapsalu linnapea Urmas Sukles. „Siin on veel mõningaid konarusi, mida me peame lihvima, aga suur töö on tehtud.”

Kuigi tänav on liiklusele avatud, tuleb veel korrastada ülekäigurajad, sest ettevõtlus- ja infotehnoloogiaministri määruse järgi ei tohi ülekäigurajad koosneda muna-, täringu- ega muudest ebatasastest ning laia ja sügava vuugivahega kividest, mida on Haapsalus kasutatud.

„Need tuleb nõuetega vastavusse viia,” ütles Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu ülekäiguradade kohta.

Artikli lugemiseks tellige digipakett või logige sisse!

103 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Pöördumine
1 kuu tagasi

Pöördumine linnavalitsuse poole. Palun minge täna ja vaadake, mis on juba toimumas, kui autod pargivad Posti tänaval mitte projektijärgsetes parkimiskohtades. Olin tunnistajaks ummikule, mis korraks tekkis Maxima juures ja selle põhjustasid autod, mis parkisid poe vastas üle tee, liikuma ei saanud ei buss, ega ka Ameerika laiad limusiinid. Linnavalitsus, kas tõesti te ise ei näe millega te hakkama olete saanud?

sillutise paigaldaja
1 kuu tagasi
Reply to  Pöördumine

Maxima taga on parkla ja inimesed tuleb harjutada sinna parkima. See võtab aega, aga on võimalik.
Kahjuks on parkimise taskute vahelised puud kaitseta ja juba laupäeval olid taskusse sisse-välja sõitjad puude alused alad ära sõitnud. Kaugel ei ole aeg, kus puud saavad autodelt mehhaanilisi vigastusi, rääkimata tihenenud mullast, mis ei lase uutel puudel vett ja kätte saada ja nad on hukkumise ohus. Isegi rohi ei saa seal korralikult kasvada.
Kui veel talvine lumi puude tüvedele ladustatkse, siis on puu hukkumine kiire tulema, kindlasti siis kui kloriide kasutatakse!

Kiun
1 kuu tagasi

Karjuv ülekohus Maxima taga elavatele inimestele. Haapsalu linnas on neli suurt tänavat mida mööda pôhiline liiklus käib, nendeks on Posti, Jaama, Lihula ning Tallinna mnt. Maxima pood asub Posti tänava ääres ja nüüd üritatakse vähese parkimiskohtade olemasolu pärast poe ees klient poe taha suunata mööda pisikesi, vaikseid ja kitsaid tänavaid kus inimeste majada aknad tänavast 1m kaugusel.

linlane
1 kuu tagasi

Maxima taga argipäevadel parkimine kohtade puudumise tõttu võimatu

Njaaa...
1 kuu tagasi

Nüüd võib küll öelda, et kodutee on üks kannatuste rada!

kiviteed on
1 kuu tagasi

aegade tagant mõeldud hobusega sõitmiseks. Kui kiiresti liigub hobune?! Ja just nii kiiresti sõitku ka autod. Mulle meeldib küll uimerdada uuenenud tänaval, kohe väga vahva ja vaheldusrikas, tõsiselt!

En.
1 kuu tagasi
Reply to  kiviteed on

Kuivõrd igas valdkonnas leidub praktikuid (jalgsi, rattaga, autoga liiklejaid), võiks ka mõni hobusepidaja hinnata, kas hobuste kabjad uut ‘munakiviteed’ üldse taluks või nikastavad nad jalad juba esimesel sajal meetril? Raudvitstega vankrirattad lihviks aastatega küll konarused maha aga ehk on mõistlikum kasutada selleks hädapäraselt asfaldifreesi? Vana asfaldi alust kiviparketti jaksab frees raspeldada küll. Iseküsimus, palju see terasid rikub (jällegi, küllap praktikud teavad). Mind triibuliseks kammitud peatänav ei häiriks. Ehkki pooldan linnaliikluses kondiauru, peab ka autotee hädapäraselt sõidetav olema (nt. 30 km/h).

Pärnust
1 kuu tagasi

Kas tõepoolest on see peatänava tee nii halvas korras, nagu mõni siin kirjutab!? Peaksin huvi pärast tulema kaema ja proovima. See ei saa ju olla nii. Selliseid töid võtavad ju miskid komisjonid vastu ennem avamist. Testitakse ja hinnatakse ning siis alles avatakse. Enam pole 90 dad ka, et ametnike nii kergelt ära saaks osta, kontrollid on taga igal pool. Tulen nv proovin ka siis, vaatab mis massinatega te küll sõidate, et proteesid lausa suust välja loksuvad :)))

Imelik
1 kuu tagasi
Reply to  Pärnust

Asi selles ongi, et see hinnangute andmine on subjektiivne. On olemas tehnilised normid ja majanduslikud põhjendused. Linnavalitsus püüab praegu hämada, et “asja tuleb veidi ainult kohendada” (peale lõputut ehitusprotsessi???). Probleem on selles, et kui juba peale vaadates on aru saada, et töö on lihtsalt ebakvaliteetne, ei täida eesmärki ja tõenäoliselt põhjustab hoopis olulisi püsikulusid ning projekteerimisel on rikutud projekteerimistingimusi- siis kuidas see protsess sai läbida ametlikult kõik ehitusetapid? Need, kes on nõus aktsepteerima (ikkagi uus, mis siis et s…) – selle alla pandi hanke hetkel üle 3milj. avalikku raha (lõppmaksumust ei leidnudki)- selle eest ei pea lihtsalt “välja kannatama”. Juhtub?… Loe rohkem »

ütle sa nüüd
1 kuu tagasi
Reply to  Pärnust

Muidugi tule, siis näed, mis massinatega läänemaa mehed sõidavad.. Võta rahakott ka puuga selga, sest meil on nädalavahetusel rahvast rohkem kui inimesi. Igast nurgast tuleb neid kokku ja kõik sõidavad ameerika autodega. vot nii pärnakas….

En.
1 kuu tagasi
Reply to  Pärnust

Pärnakale: Võid Haapsallu tulemata jätta, sest Posti tn. autotee kohta kirjutavad kommentaarid tõtt. Lääne Elu tasulisest osast: “… Jalg- ja tõukerattaga on hea sõita, kuid autoga mitte. “Üle 20 kilomeetri tunnis ei ole võimalik sõita,” ütles Sukles.”

Lihtsalt arvan,
1 kuu tagasi

Kaubamaja parkla võiks olla ühesuunaline. Posti tn sisse ja Tallinna mnt välja, või vastupidi! Lihtne ja loogiline ju?!

Oppaa
1 kuu tagasi

Ühesuunaline parkla!? No küll on inimestel ikka mõtteid. Te pole vist autokoolis käinud, siis võib aru saada küll, aga kui olete…

Vahur Reede, saarlane
1 kuu tagasi
Reply to  Oppaa

Mis selles ühesuunalises parklas siis nii üllatavat on? Eestis on väga levinud parklad, tanklad ja hoovialad, kus on eraldi sissesõit ja eraldi väljasõit ning järjest neid ka juurde tuleb.

hmm
1 kuu tagasi

Kuidas sa uues kaubamaja parklas ühes suunas seikled, seda tahaks näha küll

Vanaisa
1 kuu tagasi

Mõistuse juures inimene sellist kannatuste rada ei ehitaks.Kes vähegi oma autost hoolib,see teist korda Posti tänavale ei lähe.Ja üks mu tuttav ütles,et ta 5-6aastased lapsed,kes linnarongiga sõitmas käisid,hakkasid nutma -nii jubedalt raputas. Rongil pole ju mingeid vedrusid… Jääb üle oodata järgmisi valimisi.

Oppaa
1 kuu tagasi
Reply to  Vanaisa

Ära unusta nutvate laste kõrvale veel lisada, et puud saeti ka mah, siis on täispangale minek!

En.
1 kuu tagasi
Reply to  Oppaa

Ära ilgu, Oppaa! Saetigi maha nahaalselt, hoolimatult. Kuna peatänav ka uuendati sihtgrupile -jalakäijatele, autokasutajatele ja jalgratturitele küsitavalt, on Peetrikese häiriv rappumine täitsa tõepärane. Võimalik, et tagasiside pole veel marsuudi määrajateni jõudnud või pole nad seda omal nahal testinud, mida saab õnneks parandada.

Oppaa
1 kuu tagasi
Reply to  En.

eeem, muide peetrike sõidab kergliiklusteel, mitte kivisel autoteel, nii et pole vaja liialdada oli sõnumiks!

...
1 kuu tagasi
Reply to  Oppaa

See on ainult promenaadil nii

Rohepööraja
1 kuu tagasi

Haapsalu on esimene eestindlik linn Eestis, mis suutis peatänava autovabaks muuta. Täiesti inimeste vabal tahtel ja vastuseisuta. Pärast 100 m läbimist autoga ka mina seal enam ei sõida.

....
1 kuu tagasi
Reply to  Rohepööraja

Väga hea ju!

Kõik toimib ....
1 kuu tagasi

Kui remont jätkub, siis on kõik hästi ja ametnikud saavad endale jõuludeks suured preemiad välja kirjutada tulemusliku töö eest.

Urmas
1 kuu tagasi

Kas vingumisega muutub midagi paremaks?

Kuli
1 kuu tagasi
Reply to  Urmas

Iga kriitiline sõnavõtt ei ole veel vingumine. Nii suur projekt peaks olema linnahärradel kõrge prioriteediga. Tehti kaua ja oleks võinud teha hästi aga läks nagu ikka. See näitab pohhuismi mis valitseb linnavalitsust, mitte Sukles ega Karilaid.

vaatame
1 kuu tagasi

mis tsirkus talvel lahti läheb, kui lund pole kuhugi lükata ja jää ja lörts tänava vallutab

....
1 kuu tagasi
Reply to  vaatame

Vaatame, kas üldse lund tuleb.