Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Mai keskpaigast keelab linn Karja tänaval autode parkimise ja vanalinna ring muutub tavaliseks ristmikuks, sest samast ajast võivad vanalinna kohvikud tee äärde püsti panema hakata terrasse.
„Terrassitaotlusi tuleb järjest,” ütles Haapsalu aselinnapea Tõnu Parbus. Ta eeldas, et terrassi panevad välja kõik kohvikud, kes seda senigi teinud on.
Alates juuni esimesest nädalavahetusest, 3.-5. juunist, kui toimub suve esimene festival, Itaalia veinipidu, kuni suve lõpuni on Haapsalu vanalinn nädalalõppudel autoga liiklemiseks suletud.
on piiritu, kelle poole peaks lv-s pöörduma , kui sooviks suveks Karja tänavale 50 meetrit 10 vagu kartulimaad, asjaga kiire.
Mis jaburdus. Kas liiga pidulik nv?
Hr. Parbus. Vanalinn ei ole ainult 200 meetrit Karja tänavat. Milline liikluskorraldus hakkab kehtima ülejäänud vanalinnas?
Mujal kiirusepiirang 90.
linna liikluskorda peaks iga päev muutma, see oleks linnakodanikele ja turistidele tore elamus, iga päev ise teed pidi liikuda, toob linna elevust, inimesed saavad rutiinist lahti, ka need linnaosad, kus harva kohtab inimesi, saaks tuttavaks ja selline orienteerumismängu sarnane tegevus tuleks ainult kõigile kasuks. rohkem initsiatiivi LV, alustaks sellega, et muudaks iga päev ühesuunaliste teede liiklussuunda ja tänavate sulgemist , seda ette teatamata, bussiaegade ja peatuste muutmisega. See oleks väga innovatiivne.
Tasuline parkimine on kindlasti samm edasi suvise kaose vähendamiseks. Loodan sellest tulu ka linnakassale. Edu linnavalitsusele!
öelge parem, et suletud on Tallinna-Lihula mnt ristmikust Posti-Karja kuna remont selleks ajaks valmis ei ole
See ju niigi teada
Toredad külalised meil linnas üritustel. Vanalinnas pargitakse kõik tänavad kinni, ühesuunalistel tänavatel sõidetakse igas suunas.
Kes küll peaks soovima nii tolmuses linnas nagu Haapsalu seda on, tänaval süüa???
Pädeb võrdlus nõukaaegse ühtlaselt tolmuga kaetud Kunda linnaga.
Millal linn tolmuvabaks muudetakse?
Tore oli kunagi Riias varahommikul vaadata kui kojamehed valged põlled ees keklinnas tänavaid pesid aga see oli ju palju aastaid tagasi ?
Tänane tänavapuhastustehnoloogia näeb ette isegi tänava harjamise kuivalt,tolmupilved järel.Rääkimata tänava puhastamist lehepuhuriga!
Aa, sain aru. Haapsalu rohkeid kruusakattega linnatänavaid harjatakse, sealt siis ka paksud tolmupilved. Tänan valgustamast!
Ainult paar küsimust.
Palju linn selle korraldusega ka teenib (avalik ruum on osaliselt kasutusel eraettevõtluse äripinnana ja piirangud on vähemalt osaliselt neist huvidest lähtuvad)?
Kuidas kompenseeritakse mitte toitlustusega tegelevate äride võimalik kahju (kui selline muidugi üldse tekib)?
Mitte, et mul midagi otseselt selle vastu oleks aga omavalitsus peab elanikke ühetaoliselt kohtlema. Erandid on toodud seaduses.
Imelik tõesti, keda see peale autojuhtide segama peaks!? Mis saab väiksel butiigil selle vastu olla, et rohkem inimesi jalgsi sealkandis kõnnib? Minuarust täitsa tobe probleemi otsimine. Igav või?
Täpselt-teie arust.
Omavalitsus teenib iga terrassi pealt ca 50 eurot kuus, mis pole teenimise koht vaid sümboolne summa.
Karja tänava suletud osa on ca 200 meetrit. Iga terve inimene võiks suuta seda vahemaad ilma autota läbida.
Kohalikud pääsevad koju ja see pole probleem!
Usun, et nädalavahetustel autoliikluseks suletud tänav toob nii kohalikele kui turistidele ja ettevõtjatele pigem kasu kui kahju.
Miks peaks korralik inimene tänaval sööma ja jooma?
Aga muidu teised ei näe et olen tegija !
Hr.Parbus
Selgitage ka tulevasi muudatusi, nagu tasulise parkimise tulemine Haapsallu, kus piirkonnas, kas seal elavatele inimestele on parkimine tasuta jmt, samuti liikluskorraldust Posti tn kõrvaltänavatel
kõike jama uskuda
Tänan vastuse eest!
Usk ei ole paraku materiaalses maailmas argument. Kui ei taotleta tulu, siis kohe ju tekib küsimus, et miks selline kitsendustega korraldus üldse, ning miks on soositud just tänavaga piirnevad toitlustusfirmad?
Kui on soov tekitada ürituste ajaks miljöö ja suurendatud läbilaskega jalakäijate tänavalõik, siis on ju alguspunkt vale? Kui on soov parandada külaliste toitlustust, siis miks “valitud seltskond” jne.? Veel kord, mul ei ole isiklikult otseselt midagi selle vastu aga ma tahan vastust linna eesmärkidest ja huvidest selle juures.
Jutt 200m jala käimisest on tobe, see puudutab palju suuremat ala ja palju rohkemaid inimesi.
Lisaks. Miks ei taotle linn suveüritustega seoses tulu? Kaudne tulu maksumaksjate kaudu antud kontekstis ei päde.
Miks ja miks, nagu viieaastane avastab maailma. Juu siis nii peab olema, nagu on. Kui ei meeldi, kandideeri valimistel ja lahenda oma miksid ära!! Lihtne ju
“ju nii peab olema”- on tõesti viieaastase tasemel, eeldan et omavalitsuses on “taset” vähe rohkem.
haapsalu rahvas pole küll soovinud , et karja tn. kinni pannakse, kes siin linnas siis lõpuks käsutavad, paar kõrtsu.
Milline ülbus võtta sõna kogu linnarahva eest. Pealegi, tänavat ei panda kinni, vaid muutub autovabaks, mis on suvisel jalutuskäigul igati teretulnud nähtus.
igati autobussi liikluse likvideerimist haapsalu linna, saab õhu puhtaks, tolmutamise vähemaks ja ka suvised ja talvised jalutuskäigud on igati teretulnud nähtus siin linnas.
Europark otsib juba Haapsallu trahvi tegemiseks töötajat.
Tasuline parkimine saabub ka Haapsallu.
Väga kiiduväärt. Ehk hakkab siin linnas vähemalt mingigi seadus kehtima.