Valitsus otsustas detsembris toetada Haapsalu raudtee Turba-Risti lõigu ehitust 34 miljoni euroga ning raudtee loodetakse Haapsalu ja Rohukülani välja ehitada nii kiiresti kui võimalik. Optimistlikum hinnang lubab ronge sõitma juba 2023. aastal, riik nii kiiret raudtee valmimist praegu ei plaani, kirjutas ERR.
Kui kõik läheb plaanitult, peaks juba käeoleva aasta lõpus algama Turba-Ellamaa-Risti lõigu ehitamine. Valitsus eraldas selle jaoks raha Euroopa Liidu taaskäivitusfondist.
Praegu on plaan, et 2021. aasta lõpuks on kõikide lõikude põhiprojektid valmis ning teha jääb vaid ehitamine.
Haapsalu ja Tallinna vahelise raudteeühenduse oma jõududega kaasa aitava sihtasutuse Läänemaa raudteeprogrammi direktor Rein Riisalu ütles ERR-ile, et Turbast Ristini võiksid rongid sõitma hakata 2022. aasta detsembris.
Turbast Rohukülani läheb raudtee ehitus hinnanguliselt maksma kuni 100 miljonit eurot.
Võib olla on mõttekam kaevama maa-alune tunnel Hiiumaale? Raha ei ole kuhugi panna..
Sinu koolitamisse võiks ju veidi panustada, et lolli juttu edaspidi ei ajaks.
Ega ei tea, mis rumalam on -rumal jutt või rumal ehitamine? Tarbetu ülikallis tegu.
Absurdihuumor, mis kordub alati valimiste saabudes…
Turbast Rohukülani 100 miljonit ehituseks ?Pluss veel igal aastal u. 15 miljonit püsikuludeks,mis pealegi veel tõusevad? Pole paha,eriti kui seda jäävad kogu Eesti maksumaksjad oma maksudest peale maksma.Kui iga tund pooltühjad bussid Tallinna vahet sõidavad,siis kust tulevad need rahvamassid, et see pull end ära tasuks ?Kaubavedu ju ka loota pole.
Miks peab tasuma?? RB millal ära tasub,Mäo rist,Kumu…..jne
just , ja millal Eesti riik ära tasub ss , eesotsas Brüsselist presidendiks topitud puupeaga , kes muudkui rändab mööda ilma ringi maksumaksja raha eest
Brüssel pani presidendi? Oh jeerum küll.
Mõttetu kuluallikas metsade vahele, kus suurt kedagi ei liigu.
Millal nt raamatukogu end “ära tasub”? Otseselt ei tasugi! Tasuvus on KAUDNE.
Raudtee majandamine on väga ökonoomne ja ökoloogiline, Eestis ei saa olla lõputult Euroopa viimane kolgas transpordiarengutes. Rong sõidab praegu Soomes toodetud puhta elektriga ja tee ei lagune iga 10 aasta tagant ka ära, mis on asfaltiga tavaline. Samuti saab sõita turvalisemalt ja ka jalgrattaga jne. Eesti häda on pikalt olnud elu koondumine pealinna, mis sellist arengut samuti ei kannata, nagu ei suuda kahaneva maksutuluga ka ääremaad toime tulla. Miks on näiteks Soomes raudteevõrk elektrifitseeritud, miks on Saksas selline asi olemas ? See on elementaarne asi riigi toimimiseks alates inimeste veost, kuni soodsalt raskema kauba veoni. Meie kaugsõidubussid on siledate Euroopa… Loe rohkem »