Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektor Henrik Hololei ütles Vikerraadio saates „Uudis +”, et peab võimalikuks, et Haapsalu raudtee kvalifitseerib Euroopa Komisjoni hinnangul euroraha saamiseks.
„Kui me räägime nendest põhilistest vahenditest, mis meil on selleks, et taristuinvesteeringuid soodustada, ehk Euroopa ühendamisrahastu, mis on mõeldud suurte ja eelkõige piiriüleste projektide elluviimiseks ja Euroopa nii-öelda ühtsete koridoride reaalsuseks muutmiseks, siis sellest ei ole mingisugust võimalust seda raha taodelda. See ei lähe nende eesmärkidega kokku. Tegemist on ikkagi väikese regionaalpoliitilise meetmega,” vastas Hololei aga lisas, et Haapsalu raudtee vastaks Euroopa Liidu säästva liikuvuse prioriteetidele.
„Just nimelt täna öösel leppisid parlament ja liikmesriigid kokku tulevase taastusrahastu põhimõtetes, ehk RRF. See põhineb liikmesriikide enda reformikavadel, mida esitatakse. Ja kui Eesti otsustab selles reformikavas ka seda raha selleks panna, siis ma arvan, et see võimalus on olemas,” lausus Hololei.
Kas lihtsam ja odavam poleks inimesed perekondade kaupa ja öösiti lahtistel gaz tüüpi veokitel Turba raudteejaama vedada tasuta?
Mis seal huvitavam on?
Ja tramm Rohukülani!
“Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi”
nalja palju , aga karilaidi poiss saab öelda, et mina tegin .. aga tegelikult pole vahet .. hea ikka, et midagi tehakse … raha lagastatakse nagunii ära … neile pedrodele või mtü-dele , raudtee vähemalt teeb midagi. tegelikult vüiks raudtee hiiumaale minna ning pole rukki kanalis ka vaja pusida.
Meie ehitame raudtee Paralepani ja tagasi ka!
Olen poolt kuna veduri ja vagunipark juba olemas…
Ainult rööpad maha panna
Kaua seda surnud kassi üksteisele edasi-tagasi müüakse?
Hololei paneb segast ju, RRF on eesmärgipärane rahakasutus ning liikmesriigid ei saa oma suva järgi seda raha kasutada ning selle peab takkaotsa kinnitama Euroopa Komisjon. Ühe ametniku isiklik arvamus nüüd küll ei peaks tähelepanu saama, pigem tuleks avalikkusele selgitada, mis on RRF eesmärk ehk majanduse taaskäivitamine?
Poiss jälle konjakit hakanud hommikuti jooma?
RB lt raha ära ja Haapsalu raudteele, siis olen küll päri selle projektiga. Ja Pärnu ka veel oma tee tagasi saaks, siis oleks juba täitsa asjalik transpordiühendus meie väikeriigis.
Midagi nii mõistlikku pole ammu kuulnud!
Varemalt oli ütelus, et kui enam pole millestki rääkida, siis kõneldakse ilmast. Haapsalu poliitikute puhul võib seda kohendada – kui enam millestki päevakohasest ja olulisest pole rääkida, siis kõneldakse ikka ja jälle raudteest.
te kodanik saite küll valesti aru eelmisest kommenteerijast. Ta ei kiitnud artiklit mitte.
tuleks raudtee taastada ja see oleks autoplatvormid, nagu soomes, reisivagunid ja autoplatvormid, kasutust rohkem kui haapsalu raudteel kindlasti
Soomes on see sellepärast nii, etmiski 700 kilomeetrit on parem rongiga sõita ja auto ka peale laadida, aga kes see tobu hakkab autopiletit maksma, et Tallinnast virtsu sõita ja auto vaguni peale laadida :DDD
kes su tobu hakkab talibananast 2 korda ööpäevas haapsallu sõitma rongiga, mis sõidab 60km/h ja pilet on 20 eur, kui buss käib 5 eur eest iga tunni tagant vähemalt
just täpselt. Nostalgia inimesed lihtsalt ei saa aru, et midagi ilma rahata ei tehta. Andke meile raudtee, las teised maksavad, tuulikud aga keelatud, ainult rong võib sõita