Ettevõtja Koit Uusi eluterve idealism viis Linnamäe viisaastakuplaanini, mille toel on sellest paigast saanud Läänemaa üks kiiremini arenevaid asulaid.
Oktoobris väisas Läänemaad majandusminister Taavi Aas, et omavalitsusjuhid saaksid talle kurta, kust king pigistab, aga ka näidata, mille üle uhkust tunda. Lääne-Nigulas viidi minister Linnamäe arenguseltsi (LAS) majja, võõrustajaks seltsi ellukutsuja Koit Uus. Kohtumispaik polnud valitud juhuslikult– Linnamäe on viimaste aastatega arenenud nii kiiresti, et tekitab kaugemalt tulijates küsimuse, kuidas see võimalik on. Uus tegi Aasale presentatsiooni ja tutvustas oma viisaastakuplaani ning tulevikunägemusi.
„Väga vahva kiiresti arenev koht,” kiitis Aas pärast kohtumisi. „Kui on üks selline inimene, kes võtab kogukonda vedada, siis tõmbab ta enda järel kõik käima.”
Vaid mõned aastad tagasi oli Linnamäe vana koolimaja, milles LAS tegutseb, lagunenud ja räämas nagu paljud teised selletaolised üle kogu Eesti – ebavajalikuks muutunud kunagi avaliku funktsiooniga hoone.
Linnamäe vana koolimaja kordategemine oli üks Uusi viisaastakuplaani verstapostidest. Järgmise aasta aprillis kukub selle viisaastakuplaani tähtaeg. Linnamäe inimesed ootavad, kes huvi, kes väikese värinaga, mis pärast se
no mina pole veel näinud et see aferist midagi ise teeks. Ikka ja jälle leitakse mingi tentsik kes raha lõhna tundes uusivanamehe eest kõiks ära teeks, nii et isake saaks päikesepaistet nautida
Mikuke, Mikuke, väike pikuke. Mis on halba selles, kui inimestele tööd pakutakse ja selle eest tasu makstakse? Teie loogika järgi on enamus palgatööd tegevaid inimesi kellegi tentsikud. Ma arvan, et see on väga halvustav suhtumine inimestesse.
Ilma rahata suuri asju ei tee. Suuri rahasid ei loobita ka niisama – ikka edasise teenimise eesmärgil. Nii siingi. Aeg näitab.
jõukohane
kinnisvara on seltsimeest alati tõmmanud
Mikk on asja taga. On oskus vallavanemaga “koostööd” teha.
Võimatu keelduda?
Eelarvamusi võib olla igasuguseid, aga see artikkel ja tegevus vääristavas veelgi nii Uusi kui ka Linnamäed.