2

Vormsi vald tahab parvlaevaliikluses muudatusi

Urmas Lauri

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Parvlaev Ormsö. Foto: Urmas Lauri

Reisiparvlaevaliinil Sviby-Rohuküla-Sviby ei pakuta Vormsi saare elanikele rahuldavaid teenuseid ning eriti suured probleemid tekivad suviti, kui korraga tahavad sõita saare külastajad ja veetakse raskeveoseid, teatas Vormsi vallavanem Ene Sarapuu majandusministeeriumile ja maanteeametile saadetud kirjas, vahendas ERRi uudisteportaal.

Sarapuu tõi välja, et suviti kuhjuvad kõrge ja madala veetaseme tõttu üle mere viimata jäänud veosed ning vaja oleks ehitada teine ramp, et laadida saaks ka ekstreemselt madala ja kõrge veeseisuga.

Paljud saare elanikud tööl ja asju ajamas mandril ning praegu Kihnu Veeteede tehtavate reiside arv ning graafiku jäikus saare vajadusi ei rahulda.

Seetõttu arutas Vormsi vallavalitsus Sviby-Rohuküla-Sviby parvlaevaliini hanke ettevalmistamist ja esitas majandusministeerumile 13 ettepanekut olukorra muutmiseks. Näiteks tahab vald, et nende esindaja kaasataks hankedokumentide koostamisse. Aastas peaks valla arvates tegema 3052 põhireisi, kuid graafikut tuleks kooskõlastada igal aastal vastavalt tegelikule vajadusele. Ka tahab Vormsi vallavalitsus võimalust tellida aastas kuni 30 lisareisi, mis poleks kommertsreisid.

Vald soovib ka seda, et päeva viimasele mandrilt väljuvale praamile pääseksid Vormsi elanikud eelisjärjekorras, nii nagu see on praegu Kihnu ja Ruhnu vedajate tingimustes paika pandud.

Majandusministeeriumil on Vormsi vallavalitsusele vastamiseks aega kuni 30. jaanuarini.

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.

Kommenteeri

avatar
Mats
Mats

Nali naljaks ,aga peaks hoolega mõtlema, kuidas saaks hundid söönuks ja lambad ka oleks alles!
3.meeskond on tõesti üks lahendus ja ma olen ise valmis mõistliku tasu eest mõned päevad nädalas abiks olema!!! Olen ASD puksiiridel töötanud juba 10 aastat.Nende praamide tööpõhimõte on täiesti sama,ainult ei ole vaja keerutada puksiirina,vaid sõita otse ja sujuvalt silduda kaisse.
Lugupidamisega,
matti Talbonen.

Mõtlema panev
Mõtlema panev

Vaja suuremat praami ja rohkem reise, siis saab rohkem ümarmetsamaterjali ära vedada ja on mõtet ka rohkem raiuda. 4 x päevas mandrile ja tagasi on ikka vähe?

wpDiscuz