1. jaanuarist hakkab kütusemüüjatele kehtima nõue, mille kohaselt tuleb CO2 heitekogust vähendada kuus protsenti. Kui eesmärki ei täideta, võib müüjale iga kuu välja kirjutada kuni 400 000-eurose trahvi, kirjutab Postimees.
Ühe seaduse järgi peab nii bensiini- kui ka diislikütuse liiter sisaldama kümme protsenti biokütust ja teise seaduse järgi peavad kütusemüüjad vähendama süsihappagaasi heitkogust kuus protsenti. CO2 vähendamiseks on tanklakettidel kolm varianti: suurendada biokütuse osakaalu liitri kohta, suurendada gaasiliste kütuste või elektrienergia müüki või osa CO2 kvooti.
Nii võib kütusehind tõusta 6-8 senti ning lõunanaabritega tuleb diisliliitri hinnavaheks 22 senti.
Oeh,ma ei või kohe. Mida sitta need targad seal eesotsas kokku keeravad! Selle asemel et kütust solkida võiks hinnad nagu madalamale tuua,siis ei joosta ka läti alko ja kûtte järele, aaga noo kui neile se pull korda läheb, ja toolidel arutades et meie raha siit välja jookseb,siis teadke **Eesti valitsus** see kuradima kokku keeratud supp on teie endi tekitatud,seega ärge nüüd siis virisema ja halama kukkuge,vaid leidke lahendus kuidas se rull siin hoida,ning kuidas saaks nii,et ei peaks solgitud küttega ringi vuhama ja hiljem kaebusi kuulama kokku joostud mootoritest jne. Lambad,mis lambad lihtsalt ei ole sõnu,kurb kuidas se vabariik kokku… Loe rohkem »
Miksides kütusele biokütust, mida on toodetud fossiile kasutades, siis kogusummana CO2 hulk, mida atmosfääri paisatakse SUURENEB, mitte ei vähne. Selliseid loogika-, matemaatika-, keemia- ja füüsikaseaduste vastaseid artikleid ei tasuks küll vorpida. Iba, mis Brüsselist tuleb, on pahatihti just see – iba.
Biokütust võib toota ju ka biokütust kasutades.
ei saa me läbi lätita…
Huvitav,et valitsus eelnevatest vigadest õppida ei taha- ostetakse sealt,kus odavam.E. peale alko minnakse ka jälle rohkem Lätti. Ja jälle jääb hulk maksuraha saamata.
See vist pole valitsuse, vaid EC mõtetu direktiiv