Foto Arvo Tarmula
Praegu Lõuna-Läänemaa maakonnaliinidel sõitev L&L ning ülejäänud maakonnas M.K. Reis-X kavatsevad osaleda hankel, millega otsitakse vedajaid bussiliiniveole Läänemaal alates 1. juulist 2018 kuni 2027. aasta lõpuni.
M.K. Reis-X Läänemaa piirkonna juht Hardo Tamme ütles möödunud nädalal, et ei ole veel hanketingimustega jõudnud tutvuda, kuid küllap ettevõte hankest osa võtab.
L&L tegevdirektor Aare Sillukse sõnas, et ettevõte osaleb hankel kindlasti ja loodab tulevikus sõita Läänemaa liine umbes praeguses mahus.
Riigihanke „Avalik bussiliinivedu Lääne maakonna liinigrupis nr 1, liinigrupis nr 2 ja liinigrupis nr 3“ koguveomaht on 1,648 miljonit liinikilomeetrit ja selle eeldatav maksumus on 6,854 miljonit eurot (vastavalt riigihangete seadusele on arvestatud nelja aasta maksumust). Riigihanke viitenumber e-riigihangete registris on 189367.
„Võrreldes eeldatava 2017. aasta veomahuga on maht läinud vähemaks umbes 87 000 liinikilomeetrit. Seda eelpool loetletud liinivõrgu ümberkorraldamise tulemusena,“ ütles Külliki Kübar.
Tuleb siis tasuta maakonnasisene bussiliiklus või ei tule?
Haapsalus võiks olla elektribussid või iseliikuvad bussid.
M.K. Reis-X Läänemaa piirkonna juht on Hardo Tamme.
L&L tegevdirektor on Aare Sillukse.
Nuu ja kesse Külliki Kübar on?