Foto on illustratiivne. Foto: arhiiv
Inimesed hoiavad sageli avarii põhjustanud auto remontimisel raha kokku ja riik on otsustanud seetõttu saata sellised sõidukid pärast taastamist täiendavasse kontrolli, kirjutab Postimees.
Maanteeameti tehnoosakonna juhataja Jürgo Vahtra sõnul remonditakse avariide korral kannatanud auto üldiselt liikluskindluste abil korralikult ära, kuid probleeme on avarii põhjustanud sõidukitega.
Kuigi praegu kooskõlastamisel oleva transpordiarengu kava seletuskirja järgi soovib riik avariis osalenud sõidukid allutada taastamisjärgsele kontrollile, on ametniku sõnul seaduse muudatustest veel vara rääkida, kuna esialgne plaan ei leidnud osapoolte tuge. "Kuid üldine plaan on suunata raskema avarii teinud sõidukid läbi tunnustatud remonditöökodade, kes kinnitavad sõidukite korrektset taastamist. Antud kinnituse alusel lastakse sõidukid liiklusesse," rääkis Vahtra.
Eesti Liikluskindlustuse Fondi juhi Mart Jesse sõnul on lauskontrolli kehtestamine ebareaalne, samuti pole see mõistlik. Ta ütles, et tavaolukorras osalevad avariis kaks sõidukit, millest ühe remondi katab õnnetuse põhjustaja liikluskindlustus ning need sõidukid remonditakse üldjuhul kas esindustes või korralikes remondikodades ning puudub ka otsene vajadus järelkontrolliks.
Kusagil mingi tainas tahab mingi muudatuse läbi oma mõttetut eksistentsi tõestada.