Tänavu aprillis teist aastat toimunud Sinilille heategevuskampaaniaga "Anname au!" koguti vigastatud veteranidele ja teistele Haapsalu taastusravikeskuse patsientidele vajaliku kõnniroboti ostuks kokku 100 235 eurot.
Suurem osa sellest summast koguti sinilille märkide müügist, teatas BNSile kampaania koordinaator. Kokku osteti märke 50 000 ringis.
“Ennekõike on meie eesmärgiks aidata sinililledega kaasa veteranide ja nende panuse väärtustamisele ühiskonnas. Selle nimel aitas meid tänavu palju rohkem vabatahtlikke, ettevõtjaid ja riigiasutusi. Me nägime veel enam inimesi rõõmu ja uhkusega sinilille kandmas. Kõik see kokku rõõmustab ja innustab traditsiooni jätkama,” ütles nooremveebel ja veteran Rasmus Penno, kes on üks heategevuskampaania eestvedajatest.
Kampaania seadis sihiks koguda vähemalt 80 000 eurot, et osta Haapsalu neuroloogilisele rehabilitatsioonikeskusele selja- ja peaaju kahjustuste tõttu tekkinud halvatuse raviks vajalik kõnnirobot.
Sinilille märke müüdi 9. aprillist 3. maini. Märke valmistasid käsitööna SA Hea Hoog vahendusel vaimsete ja psüühiliste erivajadustega inimesed üle Eesti.
Eelmisel aastal esimest korda toimunud heategevuskampaaniaga koguti taastusraviseadme ostuks ligi 68 000 eurot.